| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Vart hitta M6 pinnbult?
|
2265 besök totalt |
|
Re: Vart hitta M6 pinnbult?
ska det va till fälgar eller? _________________ BJÖRN PALMQVIST Tack till:SDV,NIKABmotor, RAIDOPOWER.COM,Do88.se Kudoz.se,Mocomp.se m.m. Jag kommer blåsa i från er alla!! |
||||||||
|
Fälgar som sitter med m6 känns inte hlet lyckat, eller missar jag något. BMW har pinnbultar till grenrören i sina toppar, kolla vad det finns för längder där. Annars är väl gängstång i lämplig kvalitet och bågfil det bästa tipset. _________________ Martin Öling |
||||||||
|
Jag vill pinnbulta fast kamaxlarna i toppen då det var gängpaj i hälften av dom nu... Helgängad stång vill jag helst undvika då det är tight att få dom genom överfallen och jag vill inte gnaga av material där heller.
Garagepolaren hittade pinnbult via jobbet på VAG så jag tror det har löst sig, tack iaf. _________________ Joakim Karlsson |
||||||||
|
OT:
Split-fälg. _________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||||||||
|
Har du sett många split-fälgar som är ihopskruvade med pinbult? _________________ Martin Öling |
||||||||
|
_________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||||||||
![]() |
Skruva banåkabil
Vart hitta M6 pinnbult?
|
2265 besök totalt |