Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: ms2.2
1773 besök totalt
laukus
Oxelösund
Här sen Aug 2007
Inlägg: 36


Trådstartare
S: ms2.2

Hej, ska sälja ett nytt och oanvänt Ms 2,2

är ett lasse-kort, med reläkort

komplett med kabeln mellan ms och reläkort


pris 2000:- + ev frakt, aldrig använt

_________________
niklas eriksson
Citera
johmar
Torekov (NV Skåne)
Här sen Jun 2007
Inlägg: 45



för oss som inte vet vad ett lasse kort inebär.
Vad finns på kortet ?
Vilken mappsensor ?
Lanch control ?
mm ?

Bild?

_________________
Det är inte jag som stavar fel, det är ni som läser fel.

Johnnie Mårtensson
Citera
Bylund
Varberg
Här sen Okt 2004
Inlägg: 68



Är intresserad, men jag skulle också vilja veta vad ett lasse-kort innebär, antar att nån lasse har byggt det? Men innebär det några andra features än det vanliga?

Är det inbyggt i låda också, eller bara kortet?

MVH Tobias

_________________
Tobias Bylund
Citera
laukus
Oxelösund
Här sen Aug 2007
Inlägg: 36


Trådstartare
två lådor,en för ms ett för reläkortet annars funkar det som ett vanligt ms2,2

_________________
niklas eriksson
Citera
jol
Luleå
Här sen Apr 2005
Inlägg: 403



Re: S: ms2.2

Ett lassekort använder samma kopplingsschema som det officiella kretskortet v2.2 fast med ytmonterade komponenter

_________________
Peter Strandberg
Alfa Kombi
Citera
laukus
Oxelösund
Här sen Aug 2007
Inlägg: 36


Trådstartare
någon?

_________________
niklas eriksson
Citera
Bylund
Varberg
Här sen Okt 2004
Inlägg: 68



Jag bjuder 1750:-

Försökte PM:a men det kom aldrig iväg, du kan svara på pm om du vill.

Tack
MVH Tobias

_________________
Tobias Bylund
Citera
laukus
Oxelösund
Här sen Aug 2007
Inlägg: 36


Trådstartare
finns fortfarane kvar

_________________
niklas eriksson
Citera
laukus
Oxelösund
Här sen Aug 2007
Inlägg: 36


Trådstartare
Sålt

_________________
niklas eriksson
Citera
SÄLJES
S: ms2.2
1773 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande