Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: BMW M3E30 (S14) topp köpes, gärna defekt
963 besök totalt
Patrik Skoog

Här sen Apr 2005
Inlägg: 6033


Trådstartare
K: BMW M3E30 (S14) topp köpes, gärna defekt

Stora skador/sprickor eller liknande som gör den obrukbar är inget hinder, snarare positivt. Skicka bilder/pris via PM.

_________________
Patrik Skoog
Citera
M|cke F@.gner
Jönköping
Här sen Dec 2002
Inlägg: 2544



Är det nånting sånt här du är ute efter?


_________________
/Mvh M|cke F@.gner
Citera
Patrik Skoog

Här sen Apr 2005
Inlägg: 6033


Trådstartare
Re:

Micke Eriksson skrev:
Är det nånting sånt här du är ute efter?


Skulle också funka, i alla fall till en del av mina planer... -är det något som är tillsalu?

_________________
Patrik Skoog
Citera
M|cke F@.gner
Jönköping
Här sen Dec 2002
Inlägg: 2544



Nej nu missförstod du mig, jag trodde att du var ute efter en för att såga upp och kolla hur mkt material som kan tas bort vid en portning och jag postade bara en bild på en färdigkapad med lite mått. Jag har ingen trasig topp att sälja

_________________
/Mvh M|cke F@.gner
Citera
Patrik Skoog

Här sen Apr 2005
Inlägg: 6033


Trådstartare
Ingen som har en kass topp att sälja?

_________________
Patrik Skoog
Citera
SÄLJES
K: BMW M3E30 (S14) topp köpes, gärna defekt
963 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande