|
noby
Här sen Jan 2005
Inlägg: 25
Trådstartare

27 Mar 2008 13:30
Senast ändrad av noby, 28 Dec 2010 19:57, ändrad totalt 4 gånger
S: Porsche 996 Div. delar
1. NYA 996TT slutrör, bolton till en 996 C2. 2000kr/BUD
2. NYA Svarta eloxerade muttrar till 996 20st. 500kr/BUD - SÅLD
3. NY Gt3 frontläpp. 2000kr/BUD
4. NY B/M Shortshifter 996. 1300kr/BUD
5. NY Kolfiber tändköpa. 500kr
Finns i Stockholm, Kungens Kurva.
_________________ Norbert Bialy
|
spjuvern
stockholm
Här sen Nov 2005
Inlägg: 1454

27 Mar 2008 14:34
är det inte hjulbultar på alla 996 och inte muttrar?
_________________ Marcus Lindkvist
Datsun 240Z -71
Porsche 964 TURBO -91
Bmwcup E36 M3 #77 såld
|
noby
Här sen Jan 2005
Inlägg: 25
Trådstartare

27 Mar 2008 16:15
Nopes tydligen finns det med muttrar, kanske passar annan Porsche, not sure.
_________________ Norbert Bialy
|
Carrera84
Falköping
Här sen Okt 2005
Inlägg: 151

27 Mar 2008 16:28
hej
jag undrar om dina muttrar passar på 911:a ochså,har dåliga alumuttrar på min...finns dom kvar?
mvh Rickard
_________________ Rickard Svedberg
|
spjuvern
stockholm
Här sen Nov 2005
Inlägg: 1454

27 Mar 2008 17:26
vad jag vet så är det 964 och 993 som har muttrar
jag har då aldrig skruvat med en 996a som har muttrar
_________________ Marcus Lindkvist
Datsun 240Z -71
Porsche 964 TURBO -91
Bmwcup E36 M3 #77 såld
|
noby
Här sen Jan 2005
Inlägg: 25
Trådstartare

27 Mar 2008 17:42
Re: hej
| Carrera84 skrev: | jag undrar om dina muttrar passar på 911:a ochså,har dåliga alumuttrar på min...finns dom kvar?
mvh Rickard |
De finns kvar.
_________________ Norbert Bialy
|
noby
Här sen Jan 2005
Inlägg: 25
Trådstartare

08 Apr 2008 11:07
Eloxerade muttrar sålda.
GE BUD!
_________________ Norbert Bialy
|
Skorv
Sumpan
Här sen Jun 2005
Inlägg: 178

08 Apr 2008 11:28
Muttrarna är till för om man har spacers...17mm +
_________________ kifah Alaaradji
BMW M3 competition 2011.såld
BMW M3 Limo 96. estorilblå, numera i Norge
Audi RS4 sedan 2006. såld
BMW Z3 coupe 01. såld
porsche 996 : såld
|
noby
Här sen Jan 2005
Inlägg: 25
Trådstartare

08 Apr 2008 14:32
Re:
| Skorv skrev: | | Muttrarna är till för om man har spacers...17mm + |
Maybe, dessade passade fint på en 993.
Ge bud på resten gubbz!
_________________ Norbert Bialy
|
noby
Här sen Jan 2005
Inlägg: 25
Trådstartare

03 Maj 2008 21:28
Helt ny tändkåpa i kolfiber till 996, 500kr.
_________________ Norbert Bialy
|
GT3 CS
Skanör
Här sen Jun 2004
Inlägg: 419

06 Maj 2008 09:51
Re:
| noby skrev: | Helt ny tändkåpa i kolfiber till 996, 500kr.
 |
Tändkåpa?
_________________ Johannes Ericson
///M, Type R & R/T
Cars are like strippers, they work until you quit throwing $100 bills at them!
|
Erik B
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 5158

Namndispens

06 Maj 2008 10:26
Re:
| Spjuvern skrev: | vad jag vet så är det 964 och 993 som har muttrar
jag har då aldrig skruvat med en 996a som har muttrar |
Finns ombyggnadssatser till 996/997. Ingen dum idé faktiskt, men då ingår ju muttrarna...
_________________ Erik B
Såld: Megane RS Cup 250
|
RS Patrik
Skåne
Här sen Mar 2004
Inlägg: 793

06 Maj 2008 11:23
Re: S: Porsche 996 Div. delar
| noby skrev: |
3. NY Gt3 frontläpp. 2000kr/BUD |
Intressant prisbild då en ny kostar 100 Euro...
_________________ Patrik Ljunggren
|
mcburn4ever
Södra Sverige
Här sen Apr 2005
Inlägg: 1589
_________________ Mvh /Pär Martinsson
PCS: 1509
Drivers Club: 22
NS: 143 varv / BTG: 7,56,48
|
Skorv
Sumpan
Här sen Jun 2005
Inlägg: 178

10 Maj 2008 15:51
förresten ..... gt3-frontläppen kostar ca 700 kr hos P-Center....
ok...
jag bjuder 600:-för short shiften....!!
_________________ kifah Alaaradji
BMW M3 competition 2011.såld
BMW M3 Limo 96. estorilblå, numera i Norge
Audi RS4 sedan 2006. såld
BMW Z3 coupe 01. såld
porsche 996 : såld
|
noby
Här sen Jan 2005
Inlägg: 25
Trådstartare

10 Maj 2008 23:26
Re: S: Porsche 996 Div. delar
| RS Patrik skrev: | | noby skrev: |
3. NY Gt3 frontläpp. 2000kr/BUD |
Intressant prisbild då en ny kostar 100 Euro... |
Jag pröjsade ca 2000kr för den inkl frakt från tyskland, som sagt bud.
_________________ Norbert Bialy
|
noby
Här sen Jan 2005
Inlägg: 25
Trådstartare

10 Maj 2008 23:28
Re:
| Skorv skrev: | förresten ..... gt3-frontläppen kostar ca 700 kr hos P-Center....
ok...
jag bjuder 600:-för short shiften....!! |
okej senast jag frågade gick den på över 2000kr, de kanske lurade mig
600kr för shortshiftern? Nej tack.
_________________ Norbert Bialy
|
noby
Här sen Jan 2005
Inlägg: 25
Trådstartare

10 Maj 2008 23:30
Re:
| GT3 CS skrev: | | noby skrev: | Helt ny tändkåpa i kolfiber till 996, 500kr.
 |
Tändkåpa? |
Ja som sitter runt tändningslåset.
_________________ Norbert Bialy
|
|