Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Porschebromsar
3514 besök totalt
Trueracer
Örebro
Här sen Aug 2006
Inlägg: 329


Trådstartare
S: Porschebromsar

Porschebromsar Fram
Skivor och ok från en Carrera C2 1993
Pris: BUD

_________________
D Ekholm
Citera
Trueracer
Örebro
Här sen Aug 2006
Inlägg: 329


Trådstartare
Inget bud?

_________________
D Ekholm
Citera
BMW_320TURBO
Vetlanda
Här sen Dec 2005
Inlägg: 97



vilken storlek på skivorna till dom oken?

_________________
MVH
Martin Ax

BMW 2002 -72
Honda S2000
Citera
PIato
Göteborg
Här sen Nov 2006
Inlägg: 838



bjuder 1000kr för oken

_________________
R°bin P|ato
www.Verkstadskungen.se
Återförsäljare av Twin-Busch i Sverige
Citera
Bylund
Varberg
Här sen Okt 2004
Inlägg: 68



Jag bjuder 1100 för oken i sådant fall! =)

_________________
Tobias Bylund
Citera
PIato
Göteborg
Här sen Nov 2006
Inlägg: 838



och ja 1200

_________________
R°bin P|ato
www.Verkstadskungen.se
Återförsäljare av Twin-Busch i Sverige
Citera
pelle persson
Skåne
Här sen Dec 2002
Inlägg: 796



Re:

BMW_320turbo skrev:
vilken storlek på skivorna till dom oken?

c2 har std 298x28mm

_________________
Pelle Persson
Citera
Bylund
Varberg
Här sen Okt 2004
Inlägg: 68



Jag höjer väl till 1300 då! =)

_________________
Tobias Bylund
Citera
PIato
Göteborg
Här sen Nov 2006
Inlägg: 838



1400

_________________
R°bin P|ato
www.Verkstadskungen.se
Återförsäljare av Twin-Busch i Sverige
Citera
Gustav Uhlander
Fjollträsk
Här sen Jan 2003
Inlägg: 2194



323x 30 går in om man filar in pinnarna lite som styr beläggen..

Audi a8 323x30mm skiva passa fin fint med svepradie osv.

_________________
Nu Porsche 996 Turbo.

Tidigare:
Audi RS4 B5
Audi S2
Citera
Jimmy (T39m)
Åkersberga
Här sen Aug 2005
Inlägg: 235



Re:

Gustav Uhlander skrev:
323x 30 går in om man filar in pinnarna lite som styr beläggen..

Audi a8 323x30mm skiva passa fin fint med svepradie osv.


F*N! de är precis 2mm för litet, har 325mm skivor... >

_________________
Jimmy Jurlestam
Åker: 328 E36
E36 2.0 under uppbyggnad
Citera
nojas
Kristianstad
Här sen Jun 2006
Inlägg: 130



1500 kan jag ge för oken

_________________
Jens Rosenqvist
Citera
BMW_320TURBO
Vetlanda
Här sen Dec 2005
Inlägg: 97



1600:- bjudet

_________________
MVH
Martin Ax

BMW 2002 -72
Honda S2000
Citera
cosmos15
Åsa
Här sen Feb 2007
Inlägg: 15



höjer till 1700 kr.

_________________
jonas thornberger
Citera
BMW_320TURBO
Vetlanda
Här sen Dec 2005
Inlägg: 97



1800kr för oken och du står för frakten??

_________________
MVH
Martin Ax

BMW 2002 -72
Honda S2000
Citera
LuddeR
Täby/Sthlm
Här sen Feb 2003
Inlägg: 1622



budar åt en vän.

2000.

_________________
// Ludde R
Ludde Rosten.

Hellre Nürburgring än vigselring
Citera
Trueracer
Örebro
Här sen Aug 2006
Inlägg: 329


Trådstartare
Bugivningen slutar Sönd kväll, köparen betalar frakten
MVH/Dan

_________________
D Ekholm
Citera
SÄLJES
S: Porschebromsar
3514 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande