Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: Ford diff
842 besök totalt
Robban1
knutstorp
Här sen Jan 2008
Inlägg: 1160


Trådstartare
K: Ford diff

Jag gör ett nytt försök, jag letar efter en sierra/scorpio diff 7"/7,5" med diff i, utv 3,92, spelar ingen roll om det är typ A eller B


//Robban

_________________
R Malmström
MSCC
Citera
Libell
Härnösand
Här sen Jun 2005
Inlägg: 1635




_________________

Niklas Libell Megabusa Härnösand
www.libell.nu
Citera
Robban1
knutstorp
Här sen Jan 2008
Inlägg: 1160


Trådstartare
Man tackar , men varför kan om inte skriva ut vad det står på plåt biten på diffen, så att man vat om den är diffad eller inte!!

_________________
R Malmström
MSCC
Citera
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714



Har en diff från en Scorpio V6 automat. Vet inte vad den heter - men det kanske kan vara något?

_________________
Sand&Salt Mexican Leather

MexBeetle -90 1600cc
Citera
Galne
Karlskrona
Här sen Feb 2004
Inlägg: 1197



Re:

Roger Gustafsson skrev:
Har en diff från en Scorpio V6 automat. Vet inte vad den heter - men det kanske kan vara något?

Mää, den var ju jag intresserad av Roger!!

_________________
Henrik Gunnarsson
Mazda 323 S -97
http://www.galne.se
Citera
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714



Re:

Galne skrev:
Roger Gustafsson skrev:
Har en diff från en Scorpio V6 automat. Vet inte vad den heter - men det kanske kan vara något?

Mää, den var ju jag intresserad av Roger!!


Du ville ju inte betala för den!
Hur ser förresten den bakvagnen ut? Är det med båge (Sierrastuk) som håller bakvagnen eller är det den bumerangformade varianten? (Taunus)

_________________
Sand&Salt Mexican Leather

MexBeetle -90 1600cc
Citera
Galne
Karlskrona
Här sen Feb 2004
Inlägg: 1197



Re:

Roger Gustafsson skrev:
Galne skrev:
Roger Gustafsson skrev:
Har en diff från en Scorpio V6 automat. Vet inte vad den heter - men det kanske kan vara något?

Mää, den var ju jag intresserad av Roger!!


Du ville ju inte betala för den!
Hur ser förresten den bakvagnen ut? Är det med båge (Sierrastuk) som håller bakvagnen eller är det den bumerangformade varianten? (Taunus)
Scorpio har samma bakvagn som Sierra, bara lite större klump och större gap i klumpinfästningen.

Var bara lådan som va intressant om den va gratis. Klumpen kan jag väl ge någon krona för om den har diff i sig. Kränghämmaren är mycket intressant komplett med infästningar. Den från bakvagnen, den betalas det säkert några kronor för!!

_________________
Henrik Gunnarsson
Mazda 323 S -97
http://www.galne.se
Citera
Robban1
knutstorp
Här sen Jan 2008
Inlägg: 1160


Trådstartare
är det 3,92 utväxling, samt diff i den????
Du kan väl ringa mig 0705-411460

//Robban

_________________
R Malmström
MSCC
Citera
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714



Re:

Robban1 skrev:
är det 3,92 utväxling, samt diff i den????
Du kan väl ringa mig 0705-411460

//Robban


Ett litet missförstånd mellan mig och Henrik. Hade nog lovat honom diffen om han vill ha den. Ska kolla hur det ligger till med diffspärr o utväxling. Just nu står bilen 15 mil från mig så jag har lite svårt att kolla.

_________________
Sand&Salt Mexican Leather

MexBeetle -90 1600cc
Citera
Robban1
knutstorp
Här sen Jan 2008
Inlägg: 1160


Trådstartare
Inga problem. kolla du och återkom!?

//Robban

_________________
R Malmström
MSCC
Citera
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714



Re:

Robban1 skrev:
Inga problem. kolla du och återkom!?

//Robban


Jag ska göra detta!

_________________
Sand&Salt Mexican Leather

MexBeetle -90 1600cc
Citera
SÄLJES
K: Ford diff
842 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande