| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Köpa skruv, vart?
|
969 besök totalt |
|
Köpa skruv, vart?
Efter ett noga övervägande att byta alla skruv som har sexkantskalle till Torx var jag iväg till järnhandeln här i Visby för att, som jag misstänkte, bli besviken. Hade räknat med att det skulle finnas Torx i lösvikt i olika storlekar och längder, men så icke fallet. Det enda dom kunde göra var att ta hem större askar med skruv, typ 200 skruv/ask, så många skruv behöver jag inte byta , är ju ca 20 stycken, max, i m6 och m8.
Så till min fråga, finns det någonstans på andra sidan vattnet, typ i närheten av STHLM, som har sådant på lösvikt? Kanske en ännu större, mer välsorterad, järnhandel. _________________ Pontus Nordgren - Framhjulsdrivet är vägen framåt 1:48.53 @ GR 1:47.69 @ Mantorp 1:14.22 @ Kinnekulle |
||
|
Re: Köpa skruv, vart?
Siverts skruv i närheten av Lindhagensplan har nog Sveriges största sortiment av skruv på lösvikt, dock priser därefter också. Just torx verkar det vara lite fattigt, insex av bra kvalite och normal kvalite har i stort sett alla bättre sorterade bygghandlare. _________________ Roland Johansson |
||
![]() |
Skruva banåkabil
Köpa skruv, vart?
|
969 besök totalt |