Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Sålda!
1428 besök totalt
BMWTobbe

Här sen Aug 2003
Inlägg: 1778


Trådstartare
S: Sålda!

originalfälgar 8½+9½X17 i behov av renovering, navkapslar saknas. 5000,-.





PM
tobbe@nfs.nu
0708-977918
Citera
fredrik larsson
Lund
Här sen Maj 2005
Inlägg: 1001



Re: S: AC Schnitzer split till M3 E30, e34/e32 mfl

BMWTobbe skrev:
originalfälgar 8½+9½X17 i behov av renovering, navkapslar saknas. 5000,-.





PM
tobbe@nfs.nu
0708-977918


Jag kan köpa fälgarna om bilen hänger med

_________________
Fredrik Larsson
M3-88 Z3M Coupe-99
Citera
BMWTobbe

Här sen Aug 2003
Inlägg: 1778


Trådstartare
He he, nä du, nu har jag fått upp ångan och det skall köras i sommar. En M3 E30 säljer man bara en gång, sen lär man sig av misstaget och köper en ny och behåller för evigt...
Citera
R Andersen
Norge
Här sen Mar 2005
Inlägg: 784



Vart i Sverige är bokskogen?

_________________
Raymond Andersen
Citera
fredrik larsson
Lund
Här sen Maj 2005
Inlägg: 1001



Re:

R Andersen skrev:
Vart i Sverige är bokskogen?

Strax utanför Malmö.....

_________________
Fredrik Larsson
M3-88 Z3M Coupe-99
Citera
BMWTobbe

Här sen Aug 2003
Inlägg: 1778


Trådstartare
Re:

Fredrik Larsson skrev:
R Andersen skrev:
Vart i Sverige är bokskogen?

Strax utanför Malmö.....


Stämmer bra det. thumbs up
Citera
nojas
Kristianstad
Här sen Jun 2006
Inlägg: 130



Hej! Jag är väldigt intresserad av fälgarna & tänkte höra om jag kan komma förbi ibörjan av nästa vecka & kika på dom?

_________________
Jens Rosenqvist
Citera
BMWTobbe

Här sen Aug 2003
Inlägg: 1778


Trådstartare
Då var fälgarna sålda!
Citera
jorgen
Viggetorp ( Storfors,Värmland )
Här sen Aug 2004
Inlägg: 461



Till mej o min 2002:a

_________________
/// Jörgen Andersson
070-400 00 80
Citera
riktigadavid
Sthlm
Här sen Apr 2005
Inlägg: 793



Re:

jorgen skrev:
Till mej o min 2002:a


Bra, det behövdes! Dina gammla fälgar var ju verkligen skitfula...



Eller?

_________________
/David Johansson
Citera
jorgen
Viggetorp ( Storfors,Värmland )
Här sen Aug 2004
Inlägg: 461



Tänkte ha en uppsättning r-däck också

_________________
/// Jörgen Andersson
070-400 00 80
Citera
riktigadavid
Sthlm
Här sen Apr 2005
Inlägg: 793



Re:

jorgen skrev:
Tänkte ha en uppsättning r-däck också


Då förstår jag

_________________
/David Johansson
Citera
SÄLJES
S: Sålda!
1428 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande