| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
stålrör 12mm invändigt
|
1 besök senaste veckan (3905 totalt) |
|
stålrör 12mm invändigt
Hej Behöver få tag på stål/järnrör med 12 mm inner-diameter. Behöver 4 x 40 mm, mao ca 16-20 cm lång bit. Yttre diametern kan vara allt mellan 16-20mm, spelar inte så stor roll mao. har letat runt på Spånga-järn, Metall Depån i Spånga och Tibro samt några järnaffärer i Sundbyberg. Har även kollat en VVS-firma, Dahl i Sundyberg utan resultat.
Vart skall jag vända mig? om någon undrar så skall det vara till genomföringen i bussningarna i topplagringen. Hjälp mig!
_________________ Mvh Benci_Hovanyi
Gotland Ring 1:33,33s |
|
Har du provat hos Lundqvist?
_________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
|
http://www.hydroscand.se/catalogues/
Hittade iallafall 16mm YD med 2mm gods. Borde ju bli 12mm ID. Finns 18mm YD och 3mm gods och 20mm YD med 4mm gods med om man vill ha lite styvare. Finns ju butiker lite överallt. I Stockholm finns de i Sollentuna och i Bandhagen. _________________ Fredrik Svärd |
|
Jag håller på med A-arms lagringarna till en sjua. Använder sömlöst rör med diameter 12mm inner och 18mm ytter mått.
Kan nog få en 20cm över som jag kan skänka. PMa mig så får du min adress i järfälla. /Peter _________________ Peter Boström |
|
Jag köpte 6 m (det var vad jag måste ta) 16X2 i Bromma.. jag behöver inte allt..
om du inte har bråttom kan jag skänka dig om du kan vänta tills jag ska till verkstan i nästa vecka.. 26:- porto tror jag postens minsta förfrankerade kostar.. Två bitar om 10 cm vardera? _________________ Arne Lindgren |
![]() |
Skruva banåkabil
stålrör 12mm invändigt
|
1 besök senaste veckan (3905 totalt) |