| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Plåt till Escort mk II.
|
659 besök totalt |
|
K: Plåt till Escort mk II.
Jag behöver golv, höger innerskärm mot kupéen till min -78:a. Jag vet att det mesta finns att köpa nytt, men det är dyrt...
_________________ Magnus Harling |
||||
|
Re: K: Plåt till Escort mk II.
Njaeh, vad är dyrt? Jag kika på mekonomen idag. 1400 för en skärm. 1300 för frontplåt och knappt 500 för fjäderbensfäste. Men får du dubletter så maila mig!
|
||||
|
Re:
Aha... Tufft! En annan är ju singel utan kända barn... |
||||
|
Re:
Rogge är den största playern hahahha. _________________ BJÖRN PALMQVIST Tack till:SDV,NIKABmotor, RAIDOPOWER.COM,Do88.se Kudoz.se,Mocomp.se m.m. Jag kommer blåsa i från er alla!! |
||||
![]() |
SÄLJES
K: Plåt till Escort mk II.
|
659 besök totalt |
