| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Frontmonterat intercoolerkit till RX7 FD -93 och uppåt
|
1170 besök totalt |
|
Har ett intercoolerkit på väg hem från Japan som just för tillfället åker båt. Jag köpte det av Micke på Superior Imports i julas och då var allt frid och fröjd men nu har jag ganska akut behov av penningar så om någon vill ta över detta eller köpa det när jag får hem det så är det till salu. Beräknad hemkomst till sverige är 1 Maj. Det är ett likadant kit som sitte rpå Gzons orange Sjua Det som medföljer är i princip allt. *IC (har inte måtten här) *Fästen för att ställa kylaren *Ny slinga för ACn Det du behöver är egentligen en FD att montera paketet på. Pris: 6000:- och då betalar köparen frakten. Har du frågor eller är intresserad så hör av dig antingen via PM eller ring mig på 073-7669175 Lägger upp en bild där det sitter monterat på Gzons sjua. Har du något emot det Martin så tar jag bort bilden MVH Daniel
_________________ Daniel Örneling |
|
Nu är kitet äntligen hemma!
Har tagit 3 bilder där man ser vad som följer med paketet samt en jämförelse med en 1.5 L pet-Ramlösa. Ganska stort paket
Priset står fast på 6000:- prutat och klart. Kom och köp! _________________ Daniel Örneling |
|
_________________ Daniel Örneling |
![]() |
SÄLJES
|
1170 besök totalt |