Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2 >> 4026 besök totalt |
12-14/4 -08
Skulle ner för att göra ett omtag efter påskens trista väder. Men vädret ser inte så himla roligt ut denna gången heller....Inga +20 och sol. http://www.accuweather.com/world-for _________________ Stefan Larsson |
||||||
Re:
o vi låter oss inte avskräckas av väder, vi åker, ehh det värsta som kan hända är ju att man får träffa Mr Armco ![]() ![]() ![]() Skulle de stänga så blir det ju långa dagar på puben, vilket inte e hysteriskt kul, men ändå inte dödligt tråkigt ![]() E du med på torsdag kväll? Jag kanske kommer men tveksam om jag orkar hinka massor med öl, nåväl det vänder fort från tveksamm till att hålla stålet efter ett par öl ju... _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||||
Re:
[quote="Göte RS6 Sjögren Skulle de stänga så blir det ju långa dagar på puben, vilket inte e hysteriskt kul, men ändå inte dödligt tråkigt ![]() quote] Då syns vi där, Tvitekkja!! ![]() ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||
Re:
You bet ![]() E helt tjock efter sälen, ringen på det e ingen bra kombo. _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||||
Svala bankirer i Meganen. Du, den norrmannen ser ut o tynga ner bilen lite, känns inte bilen trött med 130kg muskler i passagerarsättet, de gjorde min CSL
![]() ![]() Ska bli kul att höra vad bankiren A.k.a Ferrari Mats, former Ruf Mats tycker om 135an. Kollade på den för en månad sedan, såg skön ut. _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||||
Re:
Blir ingen 135 för FiatMats, blir DSG Golf istället. 135an är avbokad. |
||||||
Re:
Jag tycker det ser ut som dom har typiska Eifelgeist svettningar ![]() bekymmer isolerat i Eifelbergen. _________________ Kör BMW......... M3 GT, 1502, 560 sel och Turbo s www.rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=5901 |
||||||
Re:
En gammal A-Merca till frun. Nä, jag sköter Pistenklause!!! Sist blev det 6 varv i en Golf GTi DSG från rent-race-car. Faktiskt ruskigt kul i spöregnet! Gick betydligt fortare med den den än med en Posse.....i det vädret alltså! _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||
Re:
Den har ju alla moddarna!! ![]() Sälen vikten står i sig som vanligt, Herr G!! Vi får väl ta med jogging skorna ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||
Re:
Han tänkte köpa en BMW 130 men nåt gick fel ![]() ![]() Vad blev det för tider i Golfen? ![]() ![]() |
||||||
Re:
[quote="bmw130] Han tänkte köpa en BMW 130 men nåt gick fel ![]() ![]() Vad blev det för tider i Golfen? ![]() ![]() Hehe, ärligt talat ingen aning! Men det kändes bra att få / våga stå på lite i regnet, efter alla "hala" upplevelser i Porschen i regn. ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||
Hej,
Är ny här på forumet. Angående helgen 12-13 april så är vi totalt 7 porschar från Göteborg som är nere på ringen till helgen. Vi åker redan ikväll med färjan till Kiel. ![]() Vart träffar man på Er under lördagen, vi kommer att bo på Blaue Ecke mellan lördag och söndag. Hoppas vi ses! //Marcus Sundh _________________ Marcus Sundh |
||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2 >> 4026 besök totalt |