Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1063 besök totalt |
Lamborghinis vinterdäck och min hand...
oh my God! ![]() 295 / 40 / 19 tror jag det var. Foto av www.dempa.nu _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||
Re: Lamborghinis vinterdäck och min hand...
Wot No spikes Hur blir det då med isracing! _________________ Johan Lundberg *BBDB* Ex Marcos 2T EX Marcos 1600 GT Nu Lotus Elise S1 KR1 |
||
Wot No spikes Hur blir det då med isracing![/quote] Heter det inte "No pigs in the weels"? ![]() _________________ Tobias Persson Kör: Banbil: S2 coupe -93 Familjebil: Sharan V6 4 motion -04 Andrabil: Audi A3 Sportback 2.0 q - 12. |
||
En gul ???
okej, jag och min biltokiga flickvän passerade inte bara invigningen av lokalen, utan även de 6 lambos som stod parkerade på Styrmansgatan. Det var diablos, countach, och en klassiker och de splitternya som jag inte kan stava till än mindre uttala.... Dräggel ??? You bet... Min tjej höll på att köra in i en av lambosarna medans vi letade parkeringsplats... och jag som trodde att jag var tokig ![]() ![]() ![]() _________________ Lars H Bamsefar kan vara närmare än du tror.... |
||
Heter det inte "No pigs in the weels"? ![]() Wot no spikes kommer från tysk danska gränsen för 20 år sedan då en bekant blev stoppad av SS. YUH haf ze spikes! no spikes! Gentleman som man är lånade man ut polygripen och drog i förväg ![]() _________________ Johan Lundberg *BBDB* Ex Marcos 2T EX Marcos 1600 GT Nu Lotus Elise S1 KR1 |
||
_________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1063 besök totalt |