Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: MIR Kartingoverall
1018 besök totalt
lillebroor
Skogen utanför Borås
Här sen Aug 2004
Inlägg: 462


Trådstartare
S: MIR Kartingoverall

Hejsan!

Hittade min gamla MIR kartingoverall i en garderob idag
Tänkte att den säkert trivs mer hos någon som använder den (och kommer i den.. *host* )

Jag är inte hundra på det här med de olika nr som finns och om det är datumkrav i gokart. Men iaf står det
CIK/FIA 99 040 bak i nacken.

strlk 52
Bra skick! Enda som finns är någon enstaka fläck bak på ryggen, men det är jättesmå fläckar. (Typ 2mm)

Överdelen (ovan midjan) är neongrön och röd, nedanför midjan är den blå.
Snygg overall enligt mig. (anledning till att jag en gång köpte den med )





Pris: Jag har inte en aning om vad en sådan kan vara värd.. Byte mot annat kul? typ peltor G6 eller liknande? kom med förslag och bud, jag är inte omöjlig på något sätt.
Kan skickas eller levereras personligen om de inte är alltför långt bort.

Mvh Peter Lundman
speedlimit200@hotmail.com
0702-529603 (Tacksam om ni inte ringer mellan 07 och 13. Men annars är det bara att ringa vilka av de andra timmarna på dygnet ni vill )

_________________
Peter Lundman
BMW 318i -83
Citera
lillebroor
Skogen utanför Borås
Här sen Aug 2004
Inlägg: 462


Trådstartare
Ingen som känner någon, som känner någon, som i sin tur känner en som kör lite kart?


Mvh Peter

_________________
Peter Lundman
BMW 318i -83
Citera
SÄLJES
S: MIR Kartingoverall
1018 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande