| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Bredbandslambda sond, Bosch LSU 4.2 6066
|
1666 besök totalt |
|
Säljer en helt ny och oanvänd bredbandslambdasond. Det är en Bosch LSU 4.2, med modellbeteckning 6066. Fungerar utmärkt att driva en controller som LC-1 från innovate eller Tech Edge eller JAW eller liknande controllers. Jag skall använda mig av en exakt likadan sond till min bil som skall köra megasquirt och bredbandslambda controller från JAW. Orsaken att jag har två är att jag trodde jag hade tappat bort denna och beställde därför en likadan till, sen så dök denna upp i vårstådningen
Den kostar 190AUD, ca 1100kr + frakt från australien om man bestället från tweakit.net Jag vill ha 800kr för den. Sonden finns i göteborg. PM eller mail till tobias.bylund(snabela)semcon.se
_________________ Tobias Bylund |
|
Modellbeteckningen är väl korrekt gällande Innovates modeller, men kontaktstycket verkar inte vara samma? Förutsatt att det är en sådan på bilden du har att sälja.
Ville bara uppmärksamma detta då jag själv har lite problem med min LC-1, och därför letar sond. och adressen skall kanske vara: www.tweakit.net _________________ Per Jonsson Alfa GTV TB -96 MSIII Audi A4 1,8T Q |
|
Det stämmer säkert angående kontaktmunstycket, detta är Boschs egna kontaktmunstycke. andra firmor som säljer dessa i sina kit kan säkert tänka sig att dom byter ut detta för att passa mot sina controllers.
Sonden på bilden är likadan som den jag har att sälja. Tack för att du uppmärksammade detta!
_________________ Tobias Bylund |
![]() |
SÄLJES
|
1666 besök totalt |