Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
2306 besök totalt |
Bilder: STCC test på Gelleråsen 11/4 2008
Var och plåtade STCC testen på Gelleråsen idag, servern på Rejsa.nu verkar inte gilla min uppkoppling/ dator så jag länkar bilderna istället och resten finns på http://www.schumis-foto.se: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||||||
Re:
Har någonsin någon Volvo vunnit ett skönhetspris? ![]() ![]() ![]() _________________ Bosse Lindman "En bil som har registreringsplåtar är ointressant" www.retrospectivemotorsport.se |
||||||||
Re:
![]() ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||||
Re:
och med den cambern bak ser den ut som en kobent åsna...fattar inte att det funkar heller... _________________ Tobias Biörs BMW E36 323i -92 BMW Cup #79: SÅLD!! |
||||||||
Äckligt fula breddare på alla bilar. Varför gör de dem så? Finns det ngn vettig förklaring till detta?
|
||||||||
Re:
C30 är ju en hemsk bil utseendemässigt även i vanliga fall ![]() ![]() |
||||||||
Theds bil lät grym också
![]() |
||||||||
Re:
Vart riktigt skönt ljud i traktorn!!! Hade varit roligt om dom hade gjort comeback i WTCC (eller det var bara BTCC dom var med i?) med C30n!! ![]() _________________ André Engdahl |
||||||||
Re:
BTCC och ETCC har väl Volvo varit med i, med 850/S40/S60. _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||||
|
||||||||
Re:
Tackar, fick en EOS 40D i 40-årspresent ![]() ![]() ![]() Nu är det bara objektiv som saknas men håller nu på och testar kompisars olika, byter även jobb på måndag och blir asfaltsläggare igen och på en läggare så pengar kommer snart att finnas för att börja handla och då blir jag sååå glad...hehe. |
||||||||
Riktigt fina bilder!
![]() Riktigt underliga kommentarer i tråden. ![]() Form follows function, någon? |
||||||||
Re:
och 240... ![]() _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||||||
Re:
...just det ja... ![]() ...men då hette det ETC. ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
2306 besök totalt |