| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
k: motorstyrsystem
|
689 besök totalt |
|
Jag har ett Haltech E6X men det är ju egentligen gjort för 4cyl då den bara har fyra utgångar för tändning och spridare. Men det går ju bra att köra wastefire. Har även två nya bosch (0227100203) tändmoduler med tre utgångar.
_________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
![]() |
SÄLJES
k: motorstyrsystem
|
689 besök totalt |
