| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Stötfångarbalk fram E30
|
654 besök totalt |
|
K: Stötfångarbalk fram E30
Den som sitter på E30 -88 o nyare tror jag. Ska montera en spolier över och behöver något som håller fast den... Mvh Stefan 0735-356868 _________________ Stefan Stolpe |
||
|
Re:
Fixat, först skrev jag framvagnsbalk Gu vad snurrig man kan va ibland
_________________ Stefan Stolpe |
||
|
Re:
Ja, de är den hemska saken, hålsågen kommer få jobba lite innan den monteras... Måste ju finnas flertalet sånna liggandes hos folk. Har själv haft en men slängt
Vad ska du ha för din? Blir frakt från Götet då oxå... _________________ Stefan Stolpe |
||
![]() |
SÄLJES
K: Stötfångarbalk fram E30
|
654 besök totalt |

