Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 5375 besök totalt |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
63 Rackarns vad lätt provet är numera. Man får nästan kortet utan kunskaper..
![]() ![]() Att dunka in statistikfrågor är ju så fel det kan bli, mer trafikregler! och de där jäkla luddiga ljus-frågorna kan de ju skrita, de kan ju inte rätt svar själva. _________________ /Erik Petersson Cupra Leon ST VZ Extreme -25 |
Nöjd!
Trafikregler 34 av 36 Förrädiska situationer 7 av 7 Människan 7 av 7 Fordonskunskap 6 av 6 Kompletteringar 12 av 14 Totalt 66 av 70 Stort grattis! Du hade blivit godkänd med god marginal om detta varit Vägverkets prov Med tanke på att jag tog kk 1990 så måste det betecknas som godtjänt, även om provet som sådant måst vara lättare nuförtiden då det bara finns ett svarsalternativ som kan vara rätt. Första gången jag skrev teorin kuggade jag provet på ett fel (Hade tre fel totalt, men ett på "fel" ställe) På frågan där jag kuggade fanns det två svarsalternativ som var rätt, jag hade enbart fyllt i det ena...Tung dag! ![]() _________________ Tobias Persson Kör: Banbil: S2 coupe -93 Familjebil: Sharan V6 4 motion -04 Andrabil: Audi A3 Sportback 2.0 q - 12. |
Trafikregler 33 av 36
Förrädiska situationer 6 av 7 Människan 7 av 7 Fordonskunskap 6 av 6 Kompletteringar 11 av 14 Totalt 63 av 70 _________________ / Åke Wallebom (oak) www.oakgps.com - TrackView.NET för köranalys - oakLog för loggning med Android eller Windows Mobile! GPS, G-värden och kompass. |
Trafikregler 33 av 36
Förrädiska situationer 7 av 7 Människan 5 av 7 Fordonskunskap 6 av 6 Kompletteringar 9 av 14 Totalt 60 av 70 "Grattis! Du hade blivit godkänd om detta varit Vägverkets prov." Nåja... ![]() _________________ Dennis Kullman Miata -93 clubräser Lotus Exige S240 2010 |
57 rätt ! vad är det för nytta att kunna veta om hur många trafik olycker eller hurmånga av dem var alkohol beroende osv, > ![]() |
Med tanke på att man faktiskt kan ta dom allra flesta rondeller i 50 ![]() Men uppkörningskontrollanten kanske inte är så imponerad över att man kan hålla 50.. i HELA stan ![]() _________________ /Daniel Kihlgren VW 1200 -65 Punto GT -96 |
55 av 70 hade mest problem med trafikreglerna
![]() Vad gör såna frågor om statistik ratfylla bilbälte antal döda i ett körkortsprov chansa vilt med alla fel på dom,tog för övrigt lappen -82 så det är kanske dax med en update. _________________ Mats Ahlgren C6 Corvette Callaway SC606 -2010 Cybergrey NS: 16 |
Stort grattis! Du hade blivit godkänd med god marginal om detta varit Vägverkets prov.
64 rätt! Hade 56 rätt när jag tog kortet. |
62 rätt fick jag!
![]() Trafikregler 31/36 Förädiska situationer 6/7 Människan 7/7 Fordonskunskap 6/6 Kompletteringar 12/14 Körkortet togs som privatist c:a en vecka efter 18 årsdagen 1979. Så det är ett tag sedan... _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 5375 besök totalt |