Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: "FEED ME" RS4 auktioneras ut!
2600 besök totalt
FEED ME
Ekerö
Här sen Apr 2004
Inlägg: 741


Trådstartare
S: "FEED ME" RS4 auktioneras ut!

Nu är det dags att sälja min älskling ("FEED ME")... En av Sveriges mest kända Audi RS4. Har bl.a. varit med i tidningen Bilsport två gånger. Även Sveriges snabbaste Audi-kombi i Bilsports Superstage: 1.25.52 Bilen är kraftigt modifierad både gällande motor, chassi m.m. av ACE Competition och PM Racing. Den är servad och underhållen flera gånger per år. Nyrenoverad för över 200.000 kr! All utrustning.

OBS! Bilen kommer att auktioneras ut hos Fordonskammaren på fredag den 25 april kl. 12.00.
Du kan bjuda på auktionen på plats hos Fordonskammaren i Solna, eller via Internet.
Läs mer om bilen och om hur auktionen fungerar på: www.fordonskammaren.se

_________________
Erik Jirhall
GRC - Gentlemen Racing Club
ES Kassasystem
Citera
FEED ME
Ekerö
Här sen Apr 2004
Inlägg: 741


Trådstartare
Två dagar kvar till den ska klubbas ut...

_________________
Erik Jirhall
GRC - Gentlemen Racing Club
ES Kassasystem
Citera
BRUZZE
stockholm
Här sen Apr 2006
Inlägg: 567



såldes den för 216 000?

_________________
Marcus Bruzelius
sportquattro s1
sportquattro
rs6
Citera
FEED ME
Ekerö
Här sen Apr 2004
Inlägg: 741


Trådstartare
Re:

BRUZZE skrev:
såldes den för 216 000?


Nej, det var lite dåligt med intressenter på Fordonskammaren. Högsta budet var lägre än vad jag kan tänka mig att sälja den för. Den ligger nu utannonserad för 289.000 kr. Mer info på www.grc.as

_________________
Erik Jirhall
GRC - Gentlemen Racing Club
ES Kassasystem
Citera
SÄLJES
S: "FEED ME" RS4 auktioneras ut!
2600 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande