Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Bromsbelägg BMW E30 samt bromsvätska
1248 besök totalt
Bistec
Linköping
Här sen Jun 2004
Inlägg: 2444


Trådstartare
S: Bromsbelägg BMW E30 samt bromsvätska

Till BMW 325 E30:

Frambelägg Carbotech XP10, riktiga racebelägg, helt nya, 1400 sek.

Bakbelägg ATE nästan nya 200 sek.


Bromsvätska Castrol SRF 1 L 300 sek.


Paketpris 1700 sek, ej förhandlingsbart !!


+ ev frakt, men hämtas allra helst

Pm eller martin.spetz@hotmail.com eller 0707-229057 !

_________________
/ Martin Spetz

Racern:
Citera
fredrik larsson
Lund
Här sen Maj 2005
Inlägg: 1001



Castrol SRF

Du har PM

Mvh
Fredrik

_________________
Fredrik Larsson
M3-88 Z3M Coupe-99
Citera
Flesh
Nyköping
Här sen Mar 2004
Inlägg: 1046



Frambelägg Carbotech XP10, riktiga racebelägg, helt nya, 1400 sek.

dessa tar jag om ingen annan hann före

_________________
Marcus Stålheim
Vinnare BMW CUP klass special 2013
Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special
Citera
Bistec
Linköping
Här sen Jun 2004
Inlägg: 2444


Trådstartare
Re:

[quote="Flesh"]Frambelägg Carbotech XP10, riktiga racebelägg, helt nya, 1400 sek.

dessa tar jag om ingen annan hann före [/quote

Racebelägg till Flesh....

SRF till Fredrik....

Bara ATE-belägen kvar då....

_________________
/ Martin Spetz

Racern:
Citera
steffe
Stockholm N
Här sen Feb 2003
Inlägg: 11810

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Re:

[quote="Bistec"]
Flesh skrev:
Frambelägg Carbotech XP10, riktiga racebelägg, helt nya, 1400 sek.

dessa tar jag om ingen annan hann före [/quote

Racebelägg till Flesh....

SRF till Fredrik....

Bara ATE-belägen kvar då....


Passar ATE-beläggen på min kebabracer Andreas gamla 318is, den feo3-färgade med inslag av diamantschwartz. Kan plocka upp dem i samband med SLC premiären på Mantorp.

_________________
/mvh Stefan Björklund
Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit!
F1-bärgare
Citera
Abbe o
Gävle
Här sen Jan 2005
Inlägg: 3796



Re:

[quote="steffe"]
Bistec skrev:
Flesh skrev:
Frambelägg Carbotech XP10, riktiga racebelägg, helt nya, 1400 sek.

dessa tar jag om ingen annan hann före [/quote

Racebelägg till Flesh....

SRF till Fredrik....

Bara ATE-belägen kvar då....


Passar ATE-beläggen på min kebabracer Andreas gamla 318is, den feo3-färgade med inslag av diamantschwartz. Kan plocka upp dem i samband med SLC premiären på Mantorp.



Enligt ETK ska de passa.

_________________
Abdol Oskowi.

BMW Club Schweden.
Citera
Andreas Lidström
Mantorp
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8281



Passar...men trodde du skulle ha ngt mer banorienterat?

_________________
E36/8
www.cornerweight.se
Citera
steffe
Stockholm N
Här sen Feb 2003
Inlägg: 11810

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Re:

Andreas Lidström skrev:
Passar...men trodde du skulle ha ngt mer banorienterat?


Är det så mycket bromsverkan bak så att man behöver tuffare belägg?
Iofs ska det ju passa ihop de Taroxbelägg jag har.

_________________
/mvh Stefan Björklund
Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit!
F1-bärgare
Citera
Bistec
Linköping
Här sen Jun 2004
Inlägg: 2444


Trådstartare
Re:

steffe skrev:
Andreas Lidström skrev:
Passar...men trodde du skulle ha ngt mer banorienterat?


Är det så mycket bromsverkan bak så att man behöver tuffare belägg?
Iofs ska det ju passa ihop de Taroxbelägg jag har.


Jag tycker det funkar bra bak !

_________________
/ Martin Spetz

Racern:
Citera
steffe
Stockholm N
Här sen Feb 2003
Inlägg: 11810

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Re:

Bistec skrev:
steffe skrev:
Andreas Lidström skrev:
Passar...men trodde du skulle ha ngt mer banorienterat?


Är det så mycket bromsverkan bak så att man behöver tuffare belägg?
Iofs ska det ju passa ihop de Taroxbelägg jag har.


Jag tycker det funkar bra bak !


Då tar jag dem, kan ju alltid slita ut dem, kostar mindre än fyra öl på krogen.

_________________
/mvh Stefan Björklund
Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit!
F1-bärgare
Citera
Bistec
Linköping
Här sen Jun 2004
Inlägg: 2444


Trådstartare
Re:

steffe skrev:
Bistec skrev:
steffe skrev:
Andreas Lidström skrev:
Passar...men trodde du skulle ha ngt mer banorienterat?


Är det så mycket bromsverkan bak så att man behöver tuffare belägg?
Iofs ska det ju passa ihop de Taroxbelägg jag har.


Jag tycker det funkar bra bak !


Då tar jag dem, kan ju alltid slita ut dem, kostar mindre än fyra öl på krogen.


oki....

Då är allt sålt då !!

_________________
/ Martin Spetz

Racern:
Citera
Kristian Larsson
Linköping
Här sen Aug 2003
Inlägg: 5290

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Re:

Bistec skrev:

Då är allt sålt då

Då släcker och stänger jag här!

_________________
/Kristian Elisson
Citera
SÄLJES
S: Bromsbelägg BMW E30 samt bromsvätska
1248 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande