Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S/B BBS RK 17x8" 5/110
2204 besök totalt
Carl Arwidsson
Piteå, eller ja strax utanför är väl mer korrekt.
Här sen Nov 2002
Inlägg: 794


Trådstartare
S/B BBS RK 17x8" 5/110

Har 4st BBS RK 17x8" et 35 med fräscha Nokian Z 225/45-17 liggandes. Fälgarna är nylackade och har inte varit monterade sedan lack. Alltså i det närmaste nyskick. Fälgarna är pulverlackade vita. Det är mellan 5-7mm kvar på däcken.

Pris 6000kr eller bytes mot 18" fälgar till saab 9-5.

Bastkjol@hotmail.com
0706-498294

Även byten, 4x100 17".

_________________
Carl Arwidsson
Astra GSi 1,04:58 Kinnekullering
Citera
v_skogh
Borås
Här sen Nov 2002
Inlägg: 212



Du råkar inte ha någon koll på om dessa passar Audi S2?
Bild?

_________________
Mvh Viktor Skogh, Borås
Citera
Carl Arwidsson
Piteå, eller ja strax utanför är väl mer korrekt.
Här sen Nov 2002
Inlägg: 794


Trådstartare
Re:

v_skogh skrev:
Du råkar inte ha någon koll på om dessa passar Audi S2?
Bild?


Det är 5x108 på audin va? I sånna fall så borde dom ju passa om man använder bultar med lös kona.
Bilder kommer under kvällen.

_________________
Carl Arwidsson
Astra GSi 1,04:58 Kinnekullering
Citera
P_e_r_r_a
Kil
Här sen Aug 2007
Inlägg: 125



Mönster

5 X 112 på Audi S2

Perra

_________________
Per Erik Rundqvist
Citera
Carl Arwidsson
Piteå, eller ja strax utanför är väl mer korrekt.
Här sen Nov 2002
Inlägg: 794


Trådstartare
Upp och hoppa

_________________
Carl Arwidsson
Astra GSi 1,04:58 Kinnekullering
Citera
Carl Arwidsson
Piteå, eller ja strax utanför är väl mer korrekt.
Här sen Nov 2002
Inlägg: 794


Trådstartare
Lyfter lite.

_________________
Carl Arwidsson
Astra GSi 1,04:58 Kinnekullering
Citera
supersonett
Grästorp mellan Flo och Flakeberg
Här sen Jun 2003
Inlägg: 367



Bild skulle kanske göra att "ha" begäret ökar

_________________
// TXbias BXrndtson
Citera
Carl Arwidsson
Piteå, eller ja strax utanför är väl mer korrekt.
Här sen Nov 2002
Inlägg: 794


Trådstartare
Re:

supersonett skrev:
Bild skulle kanske göra att "ha" begäret ökar


Du har PM

_________________
Carl Arwidsson
Astra GSi 1,04:58 Kinnekullering
Citera
Carl Arwidsson
Piteå, eller ja strax utanför är väl mer korrekt.
Här sen Nov 2002
Inlägg: 794


Trådstartare
Däcken är sålda men fälgarna finns kvar.

4500kr.

_________________
Carl Arwidsson
Astra GSi 1,04:58 Kinnekullering
Citera
Carl Arwidsson
Piteå, eller ja strax utanför är väl mer korrekt.
Här sen Nov 2002
Inlägg: 794


Trådstartare
Nytt pris, 4000kr.

Har även 4st 225/45-17 Nokian liggandes. bud

_________________
Carl Arwidsson
Astra GSi 1,04:58 Kinnekullering
Citera
Carl Arwidsson
Piteå, eller ja strax utanför är väl mer korrekt.
Här sen Nov 2002
Inlägg: 794


Trådstartare
Bytes mot 4st 17" 4*100 av racemodell med et runt 30. Måste vara minst 7"breda, gärna 8".

_________________
Carl Arwidsson
Astra GSi 1,04:58 Kinnekullering
Citera
SÄLJES
S/B BBS RK 17x8" 5/110
2204 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande