Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
993 besök totalt |
Hemipanter i Motorjournalen 29/9?
Visst skymtade en viss Pantera med ägare förbi i Motorjournalen? De filmade inga extra runt bilen, något som kan komma att synas senare? Måste bara tillägga att det var ett underbart ljudreportage med CSL:n. /Gunnar _________________ Gunnar Östlund "Jag kör för att det är kul, inte för att det ska se kul ut" |
||||||
Jag fattar inget... På PCS banmöte på Knutan i lördags så åkte en instruktör med en sådan CSL. Några grabbar på besök blev så lyckliga att det höll på att gå galet i byxorna ![]() Visst är det en fin BMW som låter och går bra och allt det där, men varför blev dom så omåttligt lyckliga för en fin BMW bland drygt 100 Porsche? Vad är det jag inte fattar? _________________ Pär Hylander |
||||||
![]() Lite synd med ljudet i reportaget om CSL:en. De kunde väl ha undvikit att klippa ihop olika ljudsekvenser hur som helst. _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||||
om det där var Rune Tobiassons CSL har jag förståelse för att de där grabbarna blev alldeles till sig... ![]() ![]() _________________ /// Mvh Ferenc Papp ![]() |
||||||
Jag trodde man var tvungen att hålla sig under 96dB (eller nåt sånt) på Mantorp ![]() ![]() _________________ mvh Micha3l Bl1x Porsche 911 |
||||||
Aha!!! Nä, det var ju en helt vanlig massproducerad ny M3 CSL...... ![]() ![]() _________________ Pär Hylander |
||||||
På alla varvtal över 300 rpm eller så.... ![]() _________________ Pär Hylander |
||||||
Dom är juh ganska sällsynta i Sverige dock ![]() Fast jag skulle dock definitivt snarare pissa ned byxorna av glädje åt att se en 911 RS -73 och en RSR replica, men det är bara jag det... ![]() |
||||||
Correction - jag skulle nästan kunna donera kroppsdelar för att få KÖRA en 911 RS 73 eller RSR . Egentligen skulle jag nog göra det av att få köra den där CSL-en också ![]() _________________ mvh Micha3l Bl1x Porsche 911 |
||||||
Jag skulle definitivt donera kroppsdelar för att få köra någon av dom, dock inte mina egna kroppsdelar ![]() |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
993 besök totalt |