| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Glasfiberdelar på ebay.de?
|
1254 besök totalt |
|
Kollat runt lite och http://www.pesch.cz/ säljer prylar på ebay.de http://stores.ebay.de/racing-shop-eu Killen har uppenbarligen gott rykte på ebay, men priserna är nästan misstänksamt låga..
Någon som har erfarenhet av denna säljare och hans produkter? _________________ Rikard Ahlin |
||||
|
Hittade en hel del delar som är av intresse.
Samordna ett gruppköp och hitta nån som kan frakta grejerna, brukar ju bli trpskador med skrymmande föremål. _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||
|
Jag har bla handlat 02 plast av den här killen. Billigt + att han är seriös (samt han har tagit frakten till sverige, det var bara att hämta upp på mitt lokala post kontor)
Jag köpte huvar dörrar till en 02 av han...huvarna var tunt gjutet (men jag efterfrågade tunna delar) lika bra passform som alla andra men något lättare. Dörrarna var med rutram och alla utag för gångjärns infästningar hanftag osv var markerat i plasten. Dörrarna var inte allt för tunga dom heller (typ som en av 02 depåns framskärmar) _________________ Pelle Persson |
||||
|
Jag har också handlat av honom. två framskärmar +baklucka till e30.
Jag saknar referenser när det gäller passform men det krävdes inte mycket för att få det att passa. Fick det till och med levererat hem till mig personligen av Mr. Branany
Han och hans fru skulle på semester utanför göteborg och lastade baksätet fullt på sin octavia kombi och släppte av grejorna på centersyd utanför löddeköpinge. Fraktfritt +4 flak tjeckisk öl ingick i priset på dryga 2500 för allt.
Än sålänge har inget spruckit eller gått sönder.. bara nöjd med honom _________________ Alexander Viksten |
||||
|
Re:
Pratar han något annat språk än tjeckiska? _________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||||
Han är duktig på att skriva och läsa engelska i vart fall. Det var min polare som hade mailkontakten med honom. Han kunde knappt säga 2 ord på engelska när jag träffade honom, men det löste sig ändå. Sålänge all information är utbytt via mail så är det lungt. mvh _________________ Alexander Viksten |
||||
![]() |
Skruva banåkabil
|
1254 besök totalt |