Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S:Racingstolar SÅLDA
1918 besök totalt
Robban1
knutstorp
Här sen Jan 2008
Inlägg: 1160


Trådstartare
S:Racingstolar SÅLDA

Racingstolar stolar, nya, Svarta!!
Ej FIA gk


pris Bud



_________________
R Malmström
MSCC
Citera
zoddri
Umeå
Här sen Maj 2007
Inlägg: 5166



Bild, tillverkare, nån mer info?

_________________
//Jonas Ström
Meganekombi -17
Honda VFR1200F -10 (hoj)
Mellan två banåkabilar..
Citera
Robban1
knutstorp
Här sen Jan 2008
Inlägg: 1160


Trådstartare
Re:

zoddri skrev:
Bild, tillverkare, nån mer info?


Ska fixa!!!

_________________
R Malmström
MSCC
Citera
Robban1
knutstorp
Här sen Jan 2008
Inlägg: 1160


Trådstartare
Re:

Robban1 skrev:
zoddri skrev:
Bild, tillverkare, nån mer info?


Ska fixa!!!


Nu med bilder!!!!!!

_________________
R Malmström
MSCC
Citera
Franzén
Rävlanda
Här sen Feb 2006
Inlägg: 1890



Vad har du tänkt dig för pris på dessa?

Var vill du börja?

Det är alltid så svårt att komma med ett bud.

_________________
Anders Franzén

320i Coupé -80 Hennarot
Citera
Robban1
knutstorp
Här sen Jan 2008
Inlägg: 1160


Trådstartare
2500:- för bägge

_________________
R Malmström
MSCC
Citera
johmar
Torekov (NV Skåne)
Här sen Jun 2007
Inlägg: 45



var finns dom ?

_________________
Det är inte jag som stavar fel, det är ni som läser fel.

Johnnie Mårtensson
Citera
ErikBerg2
Skogen
Här sen Dec 2007
Inlägg: 329



Fabrikat?

Tjing Tjong?
Bang Bang?
Raj Raj?
Ban Zaj?


_________________
Erik Berg
"BMW 2002 är BILEN! FATTA vad bra den måste ha varit för 40 år sedan!"

https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=41911&highlight=
Citera
jeims
Jönköping
Här sen Sep 2003
Inlägg: 139



Vill också gärna veta märke o modell...

_________________
Mvh David Jämsåker
Ford Sierra Cosworth -89
Volvo V70 -05
Volvo Pv -57
Citera
Robban1
knutstorp
Här sen Jan 2008
Inlägg: 1160


Trådstartare
Re:

johmar skrev:
var finns dom ?


Dom finns i Eslöv eller svalöv

_________________
R Malmström
MSCC
Citera
Robban1
knutstorp
Här sen Jan 2008
Inlägg: 1160


Trådstartare
Re:

jeims skrev:
Vill också gärna veta märke o modell...



Märket är AKR

_________________
R Malmström
MSCC
Citera
johmar
Torekov (NV Skåne)
Här sen Jun 2007
Inlägg: 45



tar dom som sackt.
om du kan vänta med affär tills på fredag.

MVH Johnnie

_________________
Det är inte jag som stavar fel, det är ni som läser fel.

Johnnie Mårtensson
Citera
Robban1
knutstorp
Här sen Jan 2008
Inlägg: 1160


Trådstartare
Då var dom sålda till ovanstående!!!

//Robban

_________________
R Malmström
MSCC
Citera
SÄLJES
S:Racingstolar SÅLDA
1918 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande