| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BMW 323Ci -00 *SÅLD*
|
819 besök totalt |
|
Ska sälja finbilen för nåt mer konbanevänligt.
En svensksåld originalbil med 9500 mil på mätaren och full servicebok. 5 ägare. Inspektion II gjord, nästa service (oljeservice) om 1500 mil. oljebyte efter halva serviceintervallen i min ägo, Castrol SLX. Besiktad och skattad. Säljs maskinpolerad. Lacken är Cosmossvart metallic. Motorhuv samt baklucka utbytta på garanti pga mindre rostskador (känt problem hos BMW). Perfekt färgmatching i lacken efter bytet. Välvårdad inredning, Tyvärr lite slitage på förarstolens sida. Ljusgrått helläder. Elstyrda sportstolar. Lackade paneler grafitgrått. Multiratt med farthållare, läder Velour och gummimattor. M-fotstöd. Utrustning: Sommarhjul, BMW original V-eker 72, 8x18 225/40-18 (fram) 8.5x18" 255/35-18 (bak) Däcken är Michelin PS2 i mycket gott skick. En framfälg väldigt svagt skrapad. Vinterhjul. BMW original Elepsoid 46, 7,5x16" runt om med Goodyear friktionsdäck. Fälgar i bra skick, däcken i ok och godkänt skick. Multiratt (läder), larm, armstöd fram, sportstolar (el), stolsvärme, regnsensor, xenonlyktor, klimatanläggning, Business Radio/CD, vita blinkers runt om, sportchassi, dimljus, farthållare, färddator. Alla delar jag har bytt på bilen har uteslutande varit BMW original och så långt jag vet har detta varit samma för föregående ägare.
Pris 123 000 kr Maila eller ring gärna för mer info och eller bilder. Telefon: 0736552373 eller 0701819215 Mail anton[a]318is.se Pm går lika bra det. _________________ /Anton Lillsund |
![]() |
SÄLJES
|
819 besök totalt |