| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Racestol typ Recaro, Sparco eller liknande.
|
671 besök totalt |
|
K: Racestol typ Recaro, Sparco eller liknande.
Jag är ute efter en sittastill stol till min Z3'a.
Jag är 185 lång och väger ca 75kg så nån xxl-stol är nog inte vad jag är ute efter. Den behöver inte vara Fia-godkänd längre då jag inte ska tävla men jag är ute efter en bra stol. Så en stol som har några år på nacken går bra om den är i vettigt skick. Så har ni nåt så maila, pm'a, ring eller gör ett inlägg här. Bor ni inte i göteborgstrakten utan att jag har en bit att köra så vill jag gärna ha bilder på vilket skick den är i. /Magnus 0739-881924 lord.magnus@telia.com _________________ Magnus Lundberg NS 8.33.5 BTG (utan tak) |
|
Jag har en Sparco Corsa, svart endast provmonterad.
Se min annons: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
![]() |
SÄLJES
K: Racestol typ Recaro, Sparco eller liknande.
|
671 besök totalt |

