Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: Racestol typ Recaro, Sparco eller liknande.
671 besök totalt
Magnus81
Göteborg
Här sen Jun 2005
Inlägg: 266


Trådstartare
K: Racestol typ Recaro, Sparco eller liknande.

Jag är ute efter en sittastill stol till min Z3'a.

Jag är 185 lång och väger ca 75kg så nån xxl-stol är nog inte vad jag är ute efter.

Den behöver inte vara Fia-godkänd längre då jag inte ska tävla men jag är ute efter en bra stol.
Så en stol som har några år på nacken går bra om den är i vettigt skick.

Så har ni nåt så maila, pm'a, ring eller gör ett inlägg här.

Bor ni inte i göteborgstrakten utan att jag har en bit att köra så vill jag gärna ha bilder på vilket skick den är i.

/Magnus
0739-881924
lord.magnus@telia.com

_________________
Magnus Lundberg
NS 8.33.5 BTG (utan tak)
Citera
Magnus81
Göteborg
Här sen Jun 2005
Inlägg: 266


Trådstartare
Ingen som har en stol ni inte behöver längre?

_________________
Magnus Lundberg
NS 8.33.5 BTG (utan tak)
Citera
Wärhner
Huddinge
Här sen Nov 2002
Inlägg: 3499



Jag har en Sparco Corsa, svart endast provmonterad.

Se min annons:

https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=45629&highlight=

_________________
/Peter Wärhner

Nu: Legends car Ford 37 sedan
Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69
Citera
Magnus81
Göteborg
Här sen Jun 2005
Inlägg: 266


Trådstartare
Tyvärr lite dyrt för min plånbok just nu...

_________________
Magnus Lundberg
NS 8.33.5 BTG (utan tak)
Citera
SÄLJES
K: Racestol typ Recaro, Sparco eller liknande.
671 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande