Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 3125 besök totalt |
Går det i repris?
Jag är ju så dum, har fortfarande inte fattat att Motorjurnalen har börjat igen ![]() ![]() |
||
Jo, en sån skulle ingå i mitt privata bilmuseum, lagom att komma med på banmötena... Och så en vanlig CSI för gatbruk... Eller en 2002 turbo... JohanR (som växte upp på det rebelliska sjuttiotalet när det var fränt att Bader-Meinhof körde BMW på "uppdragen") _________________ Johan Rådlund |
||
På lördag någon gång har jag för mig... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||
Beemern var ju klart häftig, vilken sång i maskineriet
![]() Sen fick jag ju gåshud när reportaget från 'oldstyle weekend' i Uddevalla var med också v8 & rod/customälskare som man är, träffade Kenneth på plats på träffen btw. ![]() ![]() _________________ Peter Karlsson |
||
Jag kom att tänka på en sak när jag såg acctestet mellan zondan och lambon - var han verkligen tvungen att starta så försiktigt i lambon?
"rädd för att rasa kopplingen" var väl ursäkten... pallar inte sådana bilar mer än så?? ![]() |
||
Tydligen inte... ![]() ![]() ![]() |
||
Hur klen kopplingen egentligen är kan de olärde tvista om länge. Clarkson stekte en koppling på en 4x4-Lambo för några år sen när han försökte göra en sportig start i en "backtävling". Minnet kanske sitter kvar.
_________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||
jahap!! då har jag bestämt mig - blir ingen lamborghini för min del!
![]() Såg dock en i lund här om dagen - JÄVLAR vad den drar uppmärksamhet!!!! får väl börja snegla lite på zondan istället - undrar vad man kan få en sådan för om sisådär en 20 år.... ![]() |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 3125 besök totalt |