Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Honda S2000
1074 besök totalt
Pirro
Borås
Här sen Jun 2006
Inlägg: 77


Trådstartare
S: Honda S2000

Då var det dags att sälja bilen



Länk till blocket http://www.blocket.se/vi/16090687.htm?ca=16_s


Dags att sälja bilen nu, en fin Honda S2000,
som är välutrustad med massa godis,
bilen är importerad ny år 2000, fullservad
servicebok, sitter helt nya sommardäck
på samt helt nya Carbotech XP belägg
runt om, har gått max 20 mil, Alla delar
för att återställa bilen till
original skick finnes. Byte kan var intressant mot
Bmw M3-Z3M coupe, Porsche, Evo, Impreza STI, men
renköp går före ett byte,
bilförmedlare och folk som inte har pengar
behöver inte ringa, testkörning ses som
det sista som görs innan köp. Ring
för mer info.

Amuse R1 frontspoiler - 20 k
Volk CE28 17 tums fälgar Vitlackerade - 20 k
T1R Coilovers - 15 k
Js Racing 60RS titaniumavgas - 15 k
Berk Technology grenrör & testpipe - 9 k
K&N filter samt luft snorkel i fronten - 2 k
Bytt slutväxel från 4,1 till 4,44 - 6 k
Nya Carbotech XP 10 fram och XP 8 bak - 3 k
Nya Falken sommardäck runt om - 5 k
Personal Grinta Moccaratt med nav - 3 k
Mugen S1-R stol med Mugen stolsskena - 10 k
Seibon Mugen style kolfibervinge - 6 k
Mittkonsoll i kolfiber - 2 k
Ny koppling med steg 1 tryckplatta - 5 k
Driveshaft spacers - 1 k
Apexi Vafc med harness - 4 k


Bilen levereras nyrekondad.
Priset går att diskutera vid en smidig
affär. Serriösa ringer.

Har även en uppsättning halv slitna 17-tums r-däck som skickas med.

_________________
Pierre Stamenov
Citera
Stacken
Malmö
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3597



.

Snygg bil f.ö. thumbs up .

_________________
Pierre Stackbom
I djungeln av begagnade bilar
Citera
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714



läcker vagn! Nästa sommar kanske!

_________________
Sand&Salt Mexican Leather

MexBeetle -90 1600cc
Citera
SÄLJES
S: Honda S2000
1074 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande