Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
938 besök totalt |
_________________ Lars H Bamsefar kan vara närmare än du tror.... |
||||
|
||||
Asså det är absolut inget kul att se. Det är bara en sketen engångskamera. Jar har 3st. Vi fick en ny varje dag när vi va på nurburgring hos Mclaren. |
||||
Jag var inne i en affär i Italien förra helgen som bara säljer ferrariprylar (Pit Stop) o prisbilden var minst sagt hög
![]() Dock var inte alla tröjor lika dyra som jag trott så det var lite synd att jag hade köpt "inofficiella" ferraritröjor tidigare... äkta Pikétröjorna låg på 35 euro ungefär,köpte en sådan likadan fast pirat till junior för 25 euro o en vanlig pirat T-shirt till mej själv för 10 euro,blir fint på mej bakom ratten i Porschen dé ![]() A)(L _________________ Anders Larsson Porsche 997 GT3 Club Sport ![]() |
||||
Kolla här då:
http://www.hifimagasinet.com/annonsDetalj.asp?annonsID=15977 Men inte kan det väl vara FERDINAND Porsche som avses? Det måste väl vara Porsche design och då heter väl karln Butsi eller nåt sånt? På ett hotell i Badgastein hade dom McLarens eget vin. Men jag är inte så tokig att jag köper sånt... JohanR _________________ Johan Rådlund |
||||
För mig räckte det att bli omkörd av en orange McLaren F1 GTR i söndags...att han sedan stannade på samma mack som jag så man fick titta lite närmare och lyssna när han startade och drog iväg gjorde inte saken sämre! Prylarna runt omkring kan jag helt klart vara utan... _________________ Mårten Olsson PCS 7003 |
||||
Det stod en orange McL på Mantorps utställningsområde i samband med finalerna i söndags.. Stod och dreglade länge ![]() _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
938 besök totalt |