Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
1553 besök totalt |
2008-04-20 STCC - Knutstorp - Söndagen
STCC - Test ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Super Motard - Race 2 ![]() ![]() ![]() ![]() Carrera Cup - Race 2 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() STCC - Kvalificering. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() JTCC - Race 2 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pro Superbike - Race 2 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() STCC - Race ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Övrigt. ![]() Alla bilder: http://www.fjollrosa.se/gallery3/index.php/Photos/2008/album1342/album1350 _________________ //Tobias "LeWaN" Lewandovski Skoda Enyaq RS -24, VW Golf GLI Cab -85, Porsche 997 turbo cab -08 | PCS 7486 |
||
Re:
Då där, nu är det ändrat. ![]() _________________ //Tobias "LeWaN" Lewandovski Skoda Enyaq RS -24, VW Golf GLI Cab -85, Porsche 997 turbo cab -08 | PCS 7486 |
||
Tobias...jag har sagt det tidigare och jag säger det igen..
-Vilka otroligt grymma bilder du plåter! ..one of a kind.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ..fem tummar av fem möjliga.. _________________ Mvh /Pär Martinsson PCS: 1509 Drivers Club: 22 NS: 143 varv / BTG: 7,56,48 |
||
Re:
Jag kan bara instämma sjukt bra ![]() _________________ Magnus Svensson PCSR #8811 | 993 räääser Badanka Edt |
||
![]() |
Eftersnack
![]() |
1553 besök totalt |