Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: R-DÄCK ELLER SLICKS, 15" 195/50
1223 besök totalt
Tjipp
Göteborg/SJÖVIK
Här sen Sep 2005
Inlägg: 440


Trådstartare
K: R-DÄCK ELLER SLICKS, 15" 195/50

KÖPES !
R-DÄCK 15" 195/50

Även slicks aktuellt om dem är "billiga"

Ja vad har ni liggandes på "hyllan"!?
Nytt eller begagnat!
Allt av intresse.
Ingen nackdel om dem finns i göteborgstrakten eller kan skickas dit!

Tobias
0704-947935

tobias_svenrot@hotmail.com

_________________
Tobias Svenrot
Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon!
Citera
Cyberoid
Göteborg
Här sen Okt 2003
Inlägg: 1916



Mina däck och fälgar finns kvar och ligger i Gbg. Bara att komma och hämta!

https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=45172&highlight=miata+f%E4l . . . .

_________________
H e n r i k P i h l
Citera
Fyrken
Göteborg
Här sen Nov 2005
Inlägg: 278



Slicks istället?

Inte sugen på slicks istället?
Har 190-580-R15 liggandes, fyra st nya. Finns i Gbg! Yokahoma är märket.

Tänkte om det bara ska vara till bana..

_________________
Erik Fyrk

997 turbo on Syvecs.
Professionell motorkalibratör.
Citera
Tjipp
Göteborg/SJÖVIK
Här sen Sep 2005
Inlägg: 440


Trådstartare
Cyberoid

Tyvärr är bara däck av intresse då jag redan har 7-8 uppsättningar 15" alu 4x100

Men om du vet någon som är sugen på bara fälgarna kan jag köpa däcken av dig, kan även kränga av dem skälv om det är så..


Fyrken har PM!

_________________
Tobias Svenrot
Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon!
Citera
Cyberoid
Göteborg
Här sen Okt 2003
Inlägg: 1916



Re:

Tjipp skrev:
Men om du vet någon som är sugen på bara fälgarna kan jag köpa däcken av dig, kan även kränga av dem skälv om det är så..


Du kan kränga av däcken om du vill så kan vi ordna ett bra pris. Fälgarna går alltid att sälja separat.

_________________
H e n r i k P i h l
Citera
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714



Re:

Tjipp skrev:
Cyberoid

Tyvärr är bara däck av intresse då jag redan har 7-8 uppsättningar 15" alu 4x100

Men om du vet någon som är sugen på bara fälgarna kan jag köpa däcken av dig, kan även kränga av dem skälv om det är så..


Fyrken har PM!


Säljer du en omgång fälgar?

_________________
Sand&Salt Mexican Leather

MexBeetle -90 1600cc
Citera
falkon
Göteborg
Här sen Feb 2008
Inlägg: 11



Re: Slicks istället?

Fyrken skrev:
Inte sugen på slicks istället?
Har 190-580-R15 liggandes, fyra st nya. Finns i Gbg! Yokahoma är märket.

Tänkte om det bara ska vara till bana..


Lånar tråden lite då jag också söker rdäck/slicks enbart för bana.
Söker också fälgar 15-16" med bultmönster 4*100 passande Nissan GTI-R. (59,1 centrumhål)
om fälgarna liknar vita WRC eller Compomotive är det absolut ingen nackdel...
Vill att bilen skall ha rallystuk.

_________________
Mattias Falk
Citera
Tjipp
Göteborg/SJÖVIK
Här sen Sep 2005
Inlägg: 440


Trådstartare
Roger Gustafsson

Tyvärr är inga fälgar tillsalu..
Det går ju åt några uppsättningar om man skall ha både gatdäck, r-däck, slicks, regndäck osv...

_________________
Tobias Svenrot
Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon!
Citera
Tjipp
Göteborg/SJÖVIK
Här sen Sep 2005
Inlägg: 440


Trådstartare
ja nu är de inte ens en vecka kvar tills det är dags att köra lite.. dags å bestämma sig kanske.. men har fått lite dåligt med alternativ förutom nya toyo 888. inget fel i dem alls, men det borde finnas annat "prisvärt" !?

_________________
Tobias Svenrot
Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon!
Citera
Kristian Hesselmark
ring knutstorp
Här sen Jan 2003
Inlägg: 6929



Re: Slicks istället?

falkon skrev:


Lånar tråden lite då jag också söker rdäck/slicks enbart för bana.
Söker också fälgar 15-16" med bultmönster 4*100 passande Nissan GTI-R. (59,1 centrumhål)
om fälgarna liknar vita WRC eller Compomotive är det absolut ingen nackdel...
Vill att bilen skall ha rallystuk.



Den har väl 4x114,3 ?

Inge Nissan förutom Micra har väl 4x100 ?

_________________
Kristian Hesselmark
EVO'n S Å L D !
Citera
falkon
Göteborg
Här sen Feb 2008
Inlägg: 11



Nope, Sunny GTI-R har allt 4*100...

_________________
Mattias Falk
Citera
Thomas L
Löddeköpinge
Här sen Mar 2006
Inlägg: 8



Jag har 6st nya Toyo Trampio R1R 195/55 VR15.
Du får alla 6 för 4000:-
De finns i Löddeköpinge
Hälsningar
Thomas
0708-954757

_________________
Thomas Lindsjö
Citera
Tjipp
Göteborg/SJÖVIK
Här sen Sep 2005
Inlägg: 440


Trådstartare
195/55 blir tyvärr lite högt..

_________________
Tobias Svenrot
Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon!
Citera
SÄLJES
K: R-DÄCK ELLER SLICKS, 15" 195/50
1223 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande