Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Jays föraroverall Dunlop "old Skool"
2 besök senaste veckan (3385 totalt)
hpmk1
Ängelholm
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1356


Trådstartare
S: Jays föraroverall Dunlop "old Skool"

Hej!

Har en föraroverall från Engelska Jays.
Modellen är en kopia på JiM Clarks Dunlop overall.
Storlek.. Passar folk som mäter ca 175 -180, vikt 85kg.

Ett måste för er som har bilar med några år på nacken.. thumbs up
Funkar perfekt för nationell racing.






Bud eller bytes mot liknande i STOR storlek..

"A made-to-order, FIA homologated and SFI approved, 3 layer suit cut in authentic 1960's style using the latest fabrics made from NOMEX III fibre. Available in shiny white, pale blue or natural colours. Single layer versions, manufactured from fabrics made from NOMEX III brand fibre or 100% cotton, are also available for non-competition use."

3-layer, blue or natural £499.37

Edit, rättade texten lite..

_________________
Håkan Persson
Citera
CMXI
Linköping
Här sen Apr 2007
Inlägg: 250



hur stor??

_________________
Patrick Hansson
Citera
hpmk1
Ängelholm
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1356


Trådstartare
Jag har en gammal OMP i strl 56 som passar, men det skiftar väldigt mellan modeller och tillverkare.
Så overaller i rejäla storlekar är intressant.
Jag är 185 och väger 110 pannor. (Mycket straffvikt! )

/Hp

_________________
Håkan Persson
Citera
CMXI
Linköping
Här sen Apr 2007
Inlägg: 250



Har ingen aning exakt vad det är för overall men stor är den!
I skick som ny.
Strl. 58.




_________________
Patrick Hansson
Citera
hpmk1
Ängelholm
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1356


Trådstartare
CMXI,
Skulle vilja ha en motsvarande (nomex) i byte..

Jag tar med den till Escort träffen i Halmstad den 31/5.

_________________
Håkan Persson
Citera
hpmk1
Ängelholm
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1356


Trådstartare
Upp!

Heter du Patrik Dewandeleer är det ett +

_________________
Håkan Persson
Citera
hpmk1
Ängelholm
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1356


Trådstartare
uppsi

Ingen som behöver en ny overall?

Byte eller bud..

_________________
Håkan Persson
Citera
hpmk1
Ängelholm
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1356


Trådstartare
lyfter..

_________________
Håkan Persson
Citera
hpmk1
Ängelholm
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1356


Trådstartare
thumbs up

_________________
Håkan Persson
Citera
J.Schuman
Stockholm
Här sen Okt 2006
Inlägg: 6327



Hur sitter den "lappen" med namnet fast??

är den broderad i overallen eller är den fastsydd så att den går att ta bort???

priside??

/Johan

_________________
Johan Schuman PCS #23
Speedlab Crew.

Alltid ett projekt för lite.
Citera
hpmk1
Ängelholm
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1356


Trådstartare
Lappen är sydd. En baggis att sprätta bort.
Prisidé 1500:-

_________________
Håkan Persson
Citera
hpmk1
Ängelholm
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1356


Trådstartare
Jag har bud på 1100:-
Ingen som bjuder över?

_________________
Håkan Persson
Citera
cat7even
Uppsala
Här sen Jan 2003
Inlägg: 2407



se pm!

_________________
Johan Lundberg
*BBDB*
Ex Marcos 2T
EX Marcos 1600 GT
Nu Lotus Elise S1 KR1
Citera
Doris
Kumla
Här sen Nov 2008
Inlägg: 6



Ser att länken är ngr månader gammal men jag chansar, det kanske är ngn som har en overall över.
Vet inte exakt vad jag behöver då jag åker som kartis för första gången.
Vet att vi talade om det på kursen men det var ju sååååå mkt man skulle komma ihåg.

Har en vanlig sådan overall av märket OMP stl 56 men den duger ju inte alls så nu söker jag efter en godkänd overall.
Skulle ni även råka ha ett par skor i stl 40 som passar en kartläsare så är det av intresse.

God Jul på Er!!

_________________
Kristina Karlsson
Citera
hpmk1
Ängelholm
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1356


Trådstartare
Sorry, overallen är såld.

_________________
Håkan Persson
Citera
SÄLJES
S: Jays föraroverall Dunlop "old Skool"
2 besök senaste veckan (3385 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande