Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
H: Bilsläp 3-4 maj för trp Sthlm-Gelleråsen
937 besök totalt
Marcus Gustafsson
Västerhaninge
Här sen Apr 2003
Inlägg: 12730


Trådstartare
H: Bilsläp 3-4 maj för trp Sthlm-Gelleråsen

Hej

Testar här för att se om det är någon som vill hyra ut ett bilsläp kvällen 3 maj till kvällen 4 maj (istället för att ge pengarna till bensinbolagen). Det är en Porsche 944 som skall fraktas till Gelleråsen från Sthlm och tebax. Vikt, vet inte riktigt, kanske ~1200kg?

_________________
Mvh
/Marcus

I garaget: Påffe 944 & Martini Seven
Citera
Björn Davidsson
Tullinge
Här sen Jul 2005
Inlägg: 1789



Scania motorklubb??
Sorry OT

_________________
Björn Davidsson
Pontiac T/A GT1 (räser)
Just nu:36 cylindrar
Citera
Marcus Gustafsson
Västerhaninge
Här sen Apr 2003
Inlägg: 12730


Trådstartare
Re:

Björn Davidsson skrev:
Scania motorklubb??
Sorry OT




Kommer det en Nova eller nåt annat med V8'a?

_________________
Mvh
/Marcus

I garaget: Påffe 944 & Martini Seven
Citera
Marcus Gustafsson
Västerhaninge
Här sen Apr 2003
Inlägg: 12730


Trådstartare
uppsi...

_________________
Mvh
/Marcus

I garaget: Påffe 944 & Martini Seven
Citera
Automontage
Västerhaninge
Här sen Apr 2006
Inlägg: 397



Tjenixen!
Hur tungt får du dra?
Mitt racesläp totalvikt 1700kg.
Täckt,med en invändig längd på ~6m.
Inv. bredd ~195 räcker till om man viker in speglarna
Ledigt 2-4/5

_________________
Roger Ohlsson
Automontage i Sthlm
automontage@telia.com
0733-200 002
Citera
SÄLJES
H: Bilsläp 3-4 maj för trp Sthlm-Gelleråsen
937 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande