| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
k: 15" Fälgar 4x114.3
|
696 besök totalt |
|
k: 15" Fälgar 4x114.3
Söker 15" fälgar till mina R-däck, 4x114.3 bultdelning. Ska helst vara ET35. galaxi@worlddisease.net eller skicka ett PM _________________ Erik Johansson Sommar: Mazda RX-7 -84 Vinter: Yamaha Viper M-TX -16 http://nosc.worlddisease.net |
||
|
Jag har ett par sånna här som ligger och skräpar.
Dock inte dom på bilden, mina är inte i lika bra skick. Sitter slitna däck på. Dom finns på gotland Vet ej ET, kan se ifall jag kan hitta något om det ifall det är intressant.
_________________ /David Johansson |
||
|
_________________ Erik Johansson Sommar: Mazda RX-7 -84 Vinter: Yamaha Viper M-TX -16 http://nosc.worlddisease.net |
||
|
_________________ Erik Johansson Sommar: Mazda RX-7 -84 Vinter: Yamaha Viper M-TX -16 http://nosc.worlddisease.net |
||
|
Re:
Åk till stigtomta skroten och köp ett par från en SAAB som är äldre än 1987 så har du rätt bultcirkel iaf för några hundringar. _________________ /Jimmy Andersson _____________________________________________ Dorifuto repairo dorifuto. The way of the sideways samurai! |
||
|
Jag har en uppsättning Nissan 200sx originalfälgar, ser ut såhär (inte min annons) http://www.blocket.se/vi/16291825.ht
500 + frakt släpper jag dem för. _________________ Henrik Sandell, 200SX-åkare samt en gammal Honda |
||
![]() |
SÄLJES
k: 15" Fälgar 4x114.3
|
696 besök totalt |

