Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
k: 15" Fälgar 4x114.3
696 besök totalt
galaxi
Vrena
Här sen Aug 2005
Inlägg: 369


Trådstartare
k: 15" Fälgar 4x114.3

Söker 15" fälgar till mina R-däck, 4x114.3 bultdelning.
Ska helst vara ET35.

galaxi@worlddisease.net eller skicka ett PM

_________________
Erik Johansson
Sommar: Mazda RX-7 -84
Vinter: Yamaha Viper M-TX -16
http://nosc.worlddisease.net
Citera
riktigadavid
Sthlm
Här sen Apr 2005
Inlägg: 793



Jag har ett par sånna här som ligger och skräpar.
Dock inte dom på bilden, mina är inte i lika bra skick.
Sitter slitna däck på.
Dom finns på gotland
Vet ej ET, kan se ifall jag kan hitta något om det ifall det är intressant.


_________________
/David Johansson
Citera
galaxi
Vrena
Här sen Aug 2005
Inlägg: 369


Trådstartare
upp!

_________________
Erik Johansson
Sommar: Mazda RX-7 -84
Vinter: Yamaha Viper M-TX -16
http://nosc.worlddisease.net
Citera
galaxi
Vrena
Här sen Aug 2005
Inlägg: 369


Trådstartare
Söker fortfarande efter fälgar till min R-däck!

_________________
Erik Johansson
Sommar: Mazda RX-7 -84
Vinter: Yamaha Viper M-TX -16
http://nosc.worlddisease.net
Citera
Jimmya
Kila
Här sen Jul 2005
Inlägg: 752



Re:

galaxi skrev:
Söker fortfarande efter fälgar till min R-däck!


Åk till stigtomta skroten och köp ett par från en SAAB som är äldre än 1987 så har du rätt bultcirkel iaf för några hundringar. thumbs up

_________________
/Jimmy Andersson

_____________________________________________
Dorifuto repairo dorifuto. The way of the sideways samurai!
Citera
Sandell
Värnamo
Här sen Jul 2004
Inlägg: 48



Jag har en uppsättning Nissan 200sx originalfälgar, ser ut såhär (inte min annons) http://www.blocket.se/vi/16291825.htm?ca=22_s

500 + frakt släpper jag dem för.

_________________
Henrik Sandell, 200SX-åkare samt en gammal Honda
Citera
SÄLJES
k: 15" Fälgar 4x114.3
696 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande