| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Porsche 944 targa-86 "Byte?"
|
1 besök senaste veckan (2982 totalt) |
|
Med en tår i ögat måste jag göra mig av med min drömbil pga rasat bruksbilen. Sk (Maj) o bes (Jan) Hel o fräsch invändigt Stolar från 968:an, kanon sköna Bakrespoiler från turbon, sidokjolar av okänt ursprung. Ställbara gula Koni i bak. Chip optimerat för 98 oktan m uppflyttat varvstopp. CD/MP3 liten baslåda som går att plocka ur lätt. Kamrem inkl allt byttes vid 27000 mil. (Gått 27900 exakt, rembyte vid 32000 mil igen) Böt olja och filter för en vecka sen. Ny skivor och belägg i fram. 16" Rial fälgar m djup.
Bilen är i bra skick minimalt m rost 99,9% finns stenskott i fram och nån repa, är ju inte en ny bil men väl omhändertagen. Går fint i motor och låda. Finns en spricka i vindrutan men inget som bes sagt nåt om. Låt inte det höga miltalet avskräcka dom märks inte nånstans på bilen. Är i behov av en större trevlig bil typ Saab 9000 aero, 9-3, 9-5, Audi s4 avant, Bmw, Volvo 855 T5 el R el nån annan kul bil (3 dörrars ej av intresse)Krav! Skattad och besiktigad. Pris: 45000:- el bud lägger inga pengar mellan vid ett ev byte, så antingen rakt av el pengar till mig. Bilen och jag bor ca 3 mil söder om Gävle. Tel:076-8207020 el pm. _________________ Niclas Söderlindh Golf mk2 |
![]() |
SÄLJES
|
1 besök senaste veckan (2982 totalt) |