Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 28 besök senaste veckan (7801 totalt) |
Nu börjar garaget bli redo för inflyttning. Ska dock måla golv och väggar när det blir vår, så det blir långsam inflytt. "Finbilarna" får vänta, men lite 5-papps meck får det bli.
![]() ![]() _________________ Ronny Steisjö ____________________________ Porsche 996 -00 |
de är juh min gamla gti 84 special du fått tag i
![]() Ska de bli 5-papps bil utav den, tråkigt att den får sluta sitt liv så dock!! Men men... _________________ //Mvh Tobbe Granqvist Mina bilar, Golf mk1, Audi S2 mfl.! Gula golfen 402m: 11.15@204m/h |
Ånej min gamla kärlek!
Jag är oxå en tidigare ägare av den golfen, sålde vidare till Tobbe 666. Så den finns i Uppsala nu, shit vill inte se den gå i graven, du är inte intresserad av att sälja den istället? _________________ Mikael olovsson Skoda Fabia RS |
Den har varit med på en 5 papp, men växellådan pajade. I helgen ska vi byta låda på den och sen köra 5 papp igen den 18:e Maj.
Har plockat ur en del delar till min bangolf och kommer att plocka mer innan den ev. har gjort sitt. Så jag är inte intresserad av att sälja den. Har faktiskt 3 Golfar i garaget nu. Perfekt att ha sin egen skrot att plocka delar ifrån. :-) _________________ Ronny Steisjö ____________________________ Porsche 996 -00 |
Den röda Golfen fick en "ny" växellåda i helgen.
Kul för en mek-amatör att vara med och byta låda. Var ju inte så krångligt. Så nu är den klar för 5-papp. För er tidigare ägare som tycker det är synd att den ska sluta på 5-papp så kan jag nog trösta er med att den nog inte är lika fin som när ni hade den. Finns en hel del rost under och lite bulor här och var. Motor, koppling, fjäderbenstag, bussningar etc. kommer jag att behålla efter att "karossen" går till skroten. _________________ Ronny Steisjö ____________________________ Porsche 996 -00 |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 28 besök senaste veckan (7801 totalt) |