| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: CRX -87 Lägg ett bud!
|
2752 besök totalt |
|
S: CRX -87 Lägg ett bud!
Lägger ut en säljes på min crx eftersom jag hoppas kunna bruka Escorten istället! Friskt vågat!
Säljes nybesiktigad, bytt en massa grejer, bland annat har jag bytt nästan hela golvet, lagat stötdämpartorn, bytt kamrem, termostat, satt i båge( ej färdigmonterad). Chikara Hedman extractor med 2" Simonssystem. Tank bytt (beggad). Nav vänster bak bytt. (1000spänn!!!!) Växellåda bytt.(Gått ca 15000mil) Bilen i sig har gått dryga 30000 mil! Takluckan är även den rostig(trodde någon nåt annat? )
Går som ett skott!! Tyvärr är inte finishen den bästa men bilen är sjukt rolig och snabb! Kolla min biltråd för all info. Pris 9997 kr, prutar inte på det priset förrän i höst!
Roger EDIT: Glömde nämna att det finns en komplett sats med rejsiga bussningar. Bara monterat ett fåtal. |
||||
|
|
||||
|
_________________ Patrik Rosén Speedlab Crew - http://www.speedlab.se 3D-printing/Design - http://www.brainglow.se Instagram - https://www.instagram.com/brainglow.studios/ |
||||
|
Re:
Mjaaa, vet inte, några är monterade, men nästan alla är kvar i lådan. Tänkte att det kunde vara kul för blivande ägare att ha. Kostar drygt 2 lök nya i Sverige |
||||
|
_________________ Patrik Rosén Speedlab Crew - http://www.speedlab.se 3D-printing/Design - http://www.brainglow.se Instagram - https://www.instagram.com/brainglow.studios/ |
||||
|
|
||||
|
Re: S: CRX -87
Jag har två Escorter...
|
||||
|
|
||||
|
|
||||
|
|
||||
|
Saknar tank. Ge ett bud.
Gunnarsjö halvbur sitter i den.
(annars slänger jag snart bilen i Östersjön bara för att se hur snabbt en Crx sjunker )
|
||||
|
|
||||
|
|
||||
![]() |
SÄLJES
S: CRX -87 Lägg ett bud!
|
2752 besök totalt |
