| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: söker kolvtätning till Tar-ox ok *akut*
|
744 besök totalt |
|
Jag har akut behov av minst en st kolvtätning (typ o-ring) till ett Tar-ox 6-kolvsok. Kolvdiametern är 34mm. Även tips om var jag ev kan få tag i ovanstående emottages tacksamt. (Forza håller på att undersöka saken men har inte fått svar från deras leverantör ännu.) Nästa tävling är den 16/5, dvs endast drygt en vecka bort så det börjar bli panik...
mforssen(at)spray.se Mvh Mats _________________ Mats Forssén Alfa 156 GTA SW, glassätarbil Alfa 147 GTA, banåkarglassätarbilsprojekt |
||
|
Re:
Tack för tipset!! Har pratat i tel med dem idag och det lät positivt, frågan är dock om de har exakt rätt dimension. Då jag genom jobbet är i Göteborg nu så kan jag passa på att besöka dem i morgon bitti och förhoppningsvis löser det mitt problem, återkommer med rapport... _________________ Mats Forssén Alfa 156 GTA SW, glassätarbil Alfa 147 GTA, banåkarglassätarbilsprojekt |
||
|
Re:
Jag tackar även för detta tips, ...hann dock inte ringa dem idag men har det som plan 2 ifall bromsoksrenoverarna inte har rätt dim hemma. Ytterligare tips emottages dock gärna, än känns problemet långt ifrån löst...
_________________ Mats Forssén Alfa 156 GTA SW, glassätarbil Alfa 147 GTA, banåkarglassätarbilsprojekt |
||
![]() |
SÄLJES
|
744 besök totalt |