Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Våra race- och banåkarbilar
Mazda RX-7 FB 1983.
<<   1, 2
6344 besök totalt
combat
Göteborg/Partille
Här sen Nov 2003

Trådstartare
Nu är bilen såld men kvar i hushållet. Kvinnan gillade inte färgen på min NYA sjua och då jag var tvungen att sälja den svarta för att finansiera köpet av den vita så var hon tvungen att agera;)

Undrar vem som får sköta mekandet av den svarta?

Citera
Lennart
Stockholm
Här sen Feb 2005

Re:

combat skrev:
Nu är bilen såld men kvar i hushållet. Kvinnan gillade inte färgen på min NYA sjua och då jag var tvungen att sälja den svarta för att finansiera köpet av den vita så var hon tvungen att agera;)

Undrar vem som får sköta mekandet av den svarta?

Haha, Grattis till kvinnan. thumbs up thumbs up thumbs up thumbs up thumbs up thumbs up thumbs up thumbs up thumbs up thumbs up thumbs up thumbs up
Skitbra gjort. Hehe!

Citera
combat
Göteborg/Partille
Här sen Nov 2003

Trådstartare
Såldes för nå'n helg sedan till en kille uppifrån Sundsvall/Östersund tror jag det var. Han har tydligen en RX-7 av senaste modell sedan tidigare och tyckte denna nästan gick bättre. Riktigt så tror jag inte det ligger till men den gick jäkligt bra, ställde på den och körde med den en tid innan försäljningen för att kolla så den var ok. Snyft, saknar den.

Fast nu kan jag lägga mer krut på den vita istället;)

Citera
Legenden
Katrineholm
Här sen Apr 2005

Skulle hellre kört med de rotorinspirerade fälgarna med det var kanske dags att byta apextätningar... Tycker FB är skitgrymm men en SA med speglarna på skärmarna är nog den bästa.

Mazda FC3S
Mazda Miata
Citera
Våra race- och banåkarbilar
Mazda RX-7 FB 1983.
<<   1, 2
6344 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande