Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: M20b27 Nira i3+ med mera.
640 besök totalt
Twinsturbo
Helsingborg
Här sen Sep 2005

Trådstartare

Tänkte se vad man kan få för dessa prylar. Känns som att jag inte kommer slutföra projektet så det får gå i delar.

Nira i3+ med kamlägesgivare och kåpa för M20 samt spjällägesgivare ett par st kombinerade mat/map sensorer. Niras EGT samt BBlambda från Innovate (LC1). Påbörjad härva för m20. Spridarkontakter är kapat/kopplat resten okapat. 16.000kr

Msd spolar 6st med inbyggda tändsteg samt kontakter till spolarna och msd kablar allt nytt. Sprutet måste kunna ställa dwelltider. Enbart en sådan här har det körts 540 hjulhästar med på en motor med fördelare. 6000kr

Siemens spridare 6st 680cc högohm nya. 4000Kr

Holset Hx50 i fräscht skick lite polerat kompressorhus 16cm2 avgashus. SÅLD.
Turbogrenrör med uttag för WG 60mm ppf lindat med bandage med insvetsad anlutning för EGT. 5000kr.

WG ppf 60mm nyskick. 4000kr

Z45 turbokam mkt lite körd samt nuke kamdrev. 4000kr

PPF 50mm dump nyskick. 1200kr

M20B27 motor med dieselvev 325kat kolvar 320stakar alla lager i motorn är bytta samt ny 524td oljepump packningar/packboxar/vattenpump mm är nytt. Svetsad topp av ppf. Bottendelen viktad/balanserad/oringad och ihopsatt hos värmdö motorteknik. Även lättat svänghjul ->5,2kg.

Velar som attans om jag ska sälja av eller ej men bättre att någon får användning och sladda med grejjerna än att det bara står. Listan kan komma att uppdateras då mer grejjer finns. Gillar ni inte mina priser så lägg ett bud alla bud beaktas dock inga skamliga 50% prutningar.

Vill ni ha bilder på tex grenrör så får ni skrika till.

Mvh Martin Nymberg 0732473577 Prylarna finns i Helsingborg.

640 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande