| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: M535i projekt
|
1082 besök totalt |
|
http://www.blocket.se/vi/16304279.ht Har inte tid!!
Ett avsomnat projekt säljes med en hel del godis till, Det tråkiga är att det är en del kvar att göra tills det du har den på vägen igen! Dock finns allt (utom nya framdäck till MK Motorsport fälgarna, splitter nya bakdäck 255 breda medföljer dock!) Dem 5 ekrade fälgarna ingår ej! Det ABSOLUT tråkigaste är att den bara vill gå på 5 cylindrar? trots nyrenoverad topp (allt inuti sprillans nytt + mirafrästa säten) Det finns lite rost på den med men egentligen knappt något som behöver lagas då jag har så gott som alla delar som behövs bytas! (och så de vanliga med förarstolen) Nu till det roliga om du har läst så här långt! Jag har ett par MYCKET ovanliga MK Motorsport fälgar till den i dimensionen 17" 8.5" breda fram och hela 10" breda bak! Vita blinkers runt om (svårt att få tag på idag) Riktig sänkningsats med GROVA stötdämpare har för mig att det är jamex fjädrar och bilstein ben! Det finns glastaklucka, elhissar osv osv Dragkrok som får dra 1800kg 100% komplett M paket med ALLA LUCKOR! MYCKET DELAR MEDFÖLJER!! Jag vet att det är mycket kvar att göra på den men jag tänker inte ge bort den för det! Säljes på grund av tidsbrist inte dålig ekonomi! (mao inga byten) Gör klart objektet och du har en M535i lite utöver det vanliga! Är du seriös så är det bara att höra av dig! Bilder kan ni se i länken ovan! Jag kan ordna bilder på allt! MVH! _________________ Richard Lundgren ------------------------ 330 Bimmer utan tak |
![]() |
SÄLJES
|
1082 besök totalt |