Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1712 besök totalt |
2008-05-10 Gotland Ring - 2 platser kvar...
...vi är ett gäng som åker till Gotland Ring den 10 maj för att åka med företrädesvis lätta bilar såsom Lotus, Caterham, Westfield, Locost.... Vi har några platser kvar efter ett par avhopp, PMa mig om du är intresserad. För mer info: http://www.stefan.hasselgren.biz/Got Stefan _________________ Stefan Hasselgren |
||
Tänkte ta hojjen till gotland , o kolla att tidtagningen går rätt till
![]() ![]() Men det värkar inte gå några morgon färjor på lördagen,finns det nån plats i nån stuga till mig ; så man kan åka med på fredags färjan ? ![]() _________________ Michael Öhrström |
||
Re:
Det finns plats för dig om du vill. Ledsen för sent svar. _________________ Stefan Hasselgren |
||
Timmarna räknas neråt fort! Ser fram emot det här - ska bli riktigt kul.
Bilen är packad, däckstryck kollat, tankad, kollat vätskor, fixat sista elfelet, ställt in och skruvat fast stolen ( ![]() ![]() _________________ mvh Micha3l Bl1x Porsche 911 |
||
Re:
Jag lovade mig själv när jag slutade med rally och började hobbyåka lite bil, att aldrig vara ute i sista stund. Nu är man där, bilen är inte packad, tankad, tvättad eller däckstryck kollade. Men olja och kylarvätska är ok ![]() ![]() ![]() |
||
Hmmm, ligger lite efter. Har torrsumpstanken på svetsning, skulle vart klar i eftermiddags men har inte hört nåt än
![]() Annars är allt klart ![]() |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1712 besök totalt |