| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Dubbade Vinterdäck 13" 4x100
|
536 besök totalt |
|
S: Dubbade Vinterdäck 13" 4x100
ÄR DET FöR DYRT? LÄGG ETT BUD! 4x100. 175/55/13 om jag inte minns fel. Sitter på poloplåtisar (typ sent -90 tal). Framhjulen har slitit snett och är inte så bra. En framfälg har en liten bula i kanten (emotkörning). Går bra att banka ut igen när man byter däck. Bakhjulen är riktigt bra. Gått drygt en vinter bara. Skickas EJ. Ge mig bra bud. Pris: 800:- Telefon: 0709-643650 |
|
|
|
|
|
|
![]() |
SÄLJES
S: Dubbade Vinterdäck 13" 4x100
|
536 besök totalt |

