| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Muskelbil 70tal t.ex firebird eller camaro
|
895 besök totalt |
|
K: Muskelbil 70tal t.ex firebird eller camaro
Lite fel forum men kanske ngn som har en till salu? Söker efter en camaro 1970-72 , firebird 1970-73 eller Trans am 1970-78 Max 90.000:- Gärna bigblock och automat |
||||
|
Re: K: Muskelbil 70tal t.ex firebird eller camaro
En liten grej bara - Trans Amen är i grund en Firebird med ett extra utrustningspaket, dvs en Trans Am -76 ser i princip likadant (saknas skärmspoilers) som en Firebird -76... Kommer inte ihåg om det finns något, men leta i säljesavdelningen på www.tacs.nu/forum |
||||
|
Re: K: Muskelbil 70tal t.ex firebird eller camaro
Jepp, det vet jag... Bara det att en firebird efter 73 utan trans am-paketet ser ut som skit |
||||
![]() |
SÄLJES
K: Muskelbil 70tal t.ex firebird eller camaro
|
895 besök totalt |
