Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: oljekylare BMW 3-serie E30 *borta*
703 besök totalt
Anton Lillsund
Sälen
Här sen Aug 2003
Inlägg: 11883

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator
Trådstartare
S: oljekylare BMW 3-serie E30 *borta*

Jag har två oljekylare till BMW E30, kompletta med slangar.
Dom ligger i vägen här hemma.. så kom och hämta dom till ett ruggigt bra pris, som du kan bestämma själv. thumbs up

Det borde vara denna sprängskiss som visar på kylet
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=1111&mospid=47263&am . . . .

_________________
/Anton Lillsund
Citera
Mackan999
Eslöv/Skåne
Här sen Okt 2004
Inlägg: 57



Du skulle möjligtvis inte kunna tänka dig o skicka... pris isf... skulle behöva en oljekylare till min bil men kan tänka mig ta båda vid bra pris.

_________________
Marko Viitanen
BMW E30 IX
BMW Z3 Coupe Turbo
Citera
Anton Lillsund
Sälen
Här sen Aug 2003
Inlägg: 11883

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator
Trådstartare
PM skickat.

Båda kylarna är bortlovade thumbs up

_________________
/Anton Lillsund
Citera
SÄLJES
S: oljekylare BMW 3-serie E30 *borta*
703 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande