| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Var köpa instrumenthållare modell "stereo"
|
3148 besök totalt |
|
Hej! Jag skulle behöva en instrumenthållare för tre stycken runda instrument med standardstorlek (52mm diameter). Dessa ska monteras där stereon brukar sitta. Jag har försökt kapa ner Biltemas instrumenthållare till denna dimension men det är inte särskilt snyggt. Tips på var jag hittar dessa emottages tacksamt! Mvh, Goran _________________ G o r a n A m c o f f |
||||||
|
|
||||||
|
_________________ Johannes Edrén R5 Gt-TURBO 2016 Ford fiesta ST 1953 Ford F100 2023 Ford Bronco Badlands |
||||||
|
vassego, jag letade länge innan jag hitta nåra till vettigt pris, så snubblade jag över dessa för en spottstyver. jag köpte en av var o tog den som passade bra i min bil :P
|
||||||
|
Re:
Exakt likadana kostar 400:- på Speedparts. Det blir fint med Audi-mätare från skroten och ensåndär Biltema givarblock mellan filter och motor. _________________ G o r a n A m c o f f |
||||||
|
Re:
beepbeep, har du fått dina än? om så, passar dom? |
||||||
|
Här finns ett annat alternativ: http://www.h2mracing.se/webbutik/pro
|
||||||
|
Re:
exakt likadan som den jag tipsade om (förutom möjligen kolfiberlooken), fast till ett mycket högre pris. |
||||||
|
Re:
Hej! Fortfarande inget leverans. Det har gått 8 dagar. Hör av mig när jag har fått dom! _________________ G o r a n A m c o f f |
||||||
|
|
||||||
|
Re:
Jättefräsig
Jag ska besöka skroten någon dag och fixa en något mer sober instrumentpanel dvs original. Har du en bild på den vinklade monterad i bilen? |
||||||
![]() |
Skruva banåkabil
|
3148 besök totalt |