Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: R-däck 205/50/15(SÅLDA) och 185/55/14(KVAR)
2408 besök totalt
Peeter
Torshälla/Eskilstuna
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2993


Trådstartare
S: R-däck 205/50/15(SÅLDA) och 185/55/14(KVAR)

Nu är det dags att rensa garaget från lite däck, som inte längre har godkänt mönsterdjup för att köras på gatan, men som lämpar sig för lite lek på bana...

SÅLDA!!! 4 st Bridgestone RE540 S 205/50/15 1200:- SÅLDA!!!


SÅLDA!!! 4 st Dunlop Direzza 02G gummiblandning H1 205/50/15 1000:- SÅLDA!!!


4 st Yokohama Advan 032R 185/55/14 inkl plåtfälgarna de sitter monterade på och som har bultmönster 4 x 100. 2 av däcken är dock helt slut. Totalt 500:- för alla fyra eller ge ett bud!


Däcken finns i Eskilstuna, men kan tas med till Stockholm enl ök, då jag jobbar där en dag i veckan.
Skickar helst inte däcken.

Ring Peeter på tel: 016-355622, 070-6207371
Eller maila/pm:a mig via rejsa.

_________________
Peeter Pahv
Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08.
Citera
rsrper
gotland
Här sen Aug 2005
Inlägg: 70



Är det Bmw fälg ??
Eller någon Opel?

_________________
Per Törner
Citera
Peeter
Torshälla/Eskilstuna
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2993


Trådstartare
Re:

rsrper skrev:
Är det Bmw fälg ??
Eller någon Opel?

Vet tyvärr inte varifrån fälgarna härstammar, men bultmönster 4 x 100 passar ju både äldre BMW, Opel och VW.
Jag hade fälgarna på en VW Polo GTI -97.
Men bultmönstret är det samma på min Seven(Lådbilen) som har Opeldelar och som har gamla BMW-fälgar med just 4 x 100 bultmönster. Har även ett släp som har samma bultmönster...

_________________
Peeter Pahv
Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08.
Citera
Kassler
Gotland
Här sen Aug 2005
Inlägg: 84



14 tums fälgar m däck

Hej

Har du 14 tummarna kvar?
/Lars

_________________
Lars Johansson
Citera
SÄLJES
S: R-däck 205/50/15(SÅLDA) och 185/55/14(KVAR)
2408 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande