| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: R-däck 205/50/15(SÅLDA) och 185/55/14(KVAR)
|
2408 besök totalt |
|
S: R-däck 205/50/15(SÅLDA) och 185/55/14(KVAR)
Nu är det dags att rensa garaget från lite däck, som inte längre har godkänt mönsterdjup för att köras på gatan, men som lämpar sig för lite lek på bana...
SÅLDA!!! 4 st Bridgestone RE540 S 205/50/15 1200:- SÅLDA!!!
SÅLDA!!! 4 st Dunlop Direzza 02G gummiblandning H1 205/50/15 1000:- SÅLDA!!!
4 st Yokohama Advan 032R 185/55/14 inkl plåtfälgarna de sitter monterade på och som har bultmönster 4 x 100. 2 av däcken är dock helt slut. Totalt 500:- för alla fyra eller ge ett bud!
Däcken finns i Eskilstuna, men kan tas med till Stockholm enl ök, då jag jobbar där en dag i veckan. Skickar helst inte däcken. Ring Peeter på tel: 016-355622, 070-6207371 Eller maila/pm:a mig via rejsa. _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08.
|
||
|
Re:
Vet tyvärr inte varifrån fälgarna härstammar, men bultmönster 4 x 100 passar ju både äldre BMW, Opel och VW. Jag hade fälgarna på en VW Polo GTI -97. Men bultmönstret är det samma på min Seven(Lådbilen) som har Opeldelar och som har gamla BMW-fälgar med just 4 x 100 bultmönster. Har även ett släp som har samma bultmönster...
_________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08.
|
||
![]() |
SÄLJES
S: R-däck 205/50/15(SÅLDA) och 185/55/14(KVAR)
|
2408 besök totalt |

