Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: M3 s50b32 (321 hk) i delar
4172 besök totalt
bmw-patrik
sundsvall
Här sen Mar 2008
Inlägg: 13


Trådstartare
S: m3 s50b32 (321 hk) i delar

s

--------------------------------------------------------------------------------

S50B32 motor i delar.

Ska ngt skickas är det 100% förskott som gäller eller så hämtar man på plats!
Kpl Topplock med kammar etc utan vanos 10.000:- (isärtagen och kontrollerad, inslipade ventiler!)
Plenum med trattar etc 1500:-
Spridare med fuelrail 1500:-
frontkåpa 500:-
motorfästen500:-
fäste ac 300:-
fäste styrservo 300:-
Tomgångsmotor 500:-
Vanos - Bud! finns ett par stycken rolls royse en 8000mil
Kopplingar med tryckplattor Bud! 2st uppsättningar
Svänghjul - 700:-
Kabelhärva 1000kr
Vevstakar 1200:-
Finns säkert lite mer grejjer oxå,

Är priserna åt hel*etet fel ge ett bud får vi se!

Mvh Patrik 070-2575735

_________________
patrik tjärnström
Citera
bmw-patrik
sundsvall
Här sen Mar 2008
Inlägg: 13


Trådstartare
upp

_________________
patrik tjärnström
Citera
Tobias B
Köpenhamn
Här sen Maj 2005
Inlägg: 663



Är ev. intresserad i oljefilterhuset och oljekylarn. Finns dom kvar?

_________________
Tobias Biörs
BMW E36 323i -92 BMW Cup #79: SÅLD!!
Citera
bmw-patrik
sundsvall
Här sen Mar 2008
Inlägg: 13


Trådstartare
Re:

JORal skrev:
Är ev. intresserad i oljefilterhuset och oljekylarn. Finns dom kvar?

oljefilterhuset var det första som gick åt,oljekylare har jag ingen sorry

_________________
patrik tjärnström
Citera
Tobias B
Köpenhamn
Här sen Maj 2005
Inlägg: 663



ok, hade det nästan på känn

_________________
Tobias Biörs
BMW E36 323i -92 BMW Cup #79: SÅLD!!
Citera
bmw-patrik
sundsvall
Här sen Mar 2008
Inlägg: 13


Trådstartare
upp

_________________
patrik tjärnström
Citera
eastmotorsport
Östersund
Här sen Jan 2007
Inlägg: 281



M3

Ventilkåpan , har du den kvar så är jag intresserad. Bor i Östersund så det är nära att hämta den isåfall.

_________________
Urban Sundin
BMW Z3 https://www.garaget.org/?car=404188
Citera
bmw-patrik
sundsvall
Här sen Mar 2008
Inlägg: 13


Trådstartare
upp

_________________
patrik tjärnström
Citera
bmw-patrik
sundsvall
Här sen Mar 2008
Inlägg: 13


Trådstartare
upp

_________________
patrik tjärnström
Citera
bmw-patrik
sundsvall
Här sen Mar 2008
Inlägg: 13


Trådstartare
mycke delar kvar,vattenpump,temostat,styrservo,vanos i nyskick mm, maila på delar som inte står på listan .
Mvh/P

_________________
patrik tjärnström
Citera
elpe300
Ekeby
Här sen Maj 2006
Inlägg: 566



Finns oljefilterbehållaren kvar?

_________________
L-P Johnsson
Citera
Istvan
Borås
Här sen Apr 2005
Inlägg: 263



Har du möjligtvis en startmotor liggandes?

MVH

_________________
István Csiszár
Citera
bmw-patrik
sundsvall
Här sen Mar 2008
Inlägg: 13


Trådstartare
Hej
oljefilterhus eller startmotor finns ej kvar.
Mvh/P

_________________
patrik tjärnström
Citera
bullen!
Skåne
Här sen Jul 2007
Inlägg: 1083



jag ser inte det i listan men jag frågar ändå om du har en 6-vxl låda att sälja kanske?

_________________
Sammy Lundin
Citera
bmw-patrik
sundsvall
Här sen Mar 2008
Inlägg: 13


Trådstartare
tyvärr bullen,skulle vara glad om jag hade en extra

_________________
patrik tjärnström
Citera
SÄLJES
S: M3 s50b32 (321 hk) i delar
4172 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande