| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
TIPS: Alfa Romeo 1750 GTV TURBO -72
|
1236 besök totalt |
|
Hade jag haft pengarna så hade jag handlat direkt!
Saxan från annonsen: "Kaross: 1750 GTV 1972, totalrenoverad och i ett fantastiskt fint skick. Helt rostfri! Mörkgrön metalliclack Inredning: Helt rensad. Aluminiumplåtar på instrumentbräda, dörrsidor, mittkonsoll mm. Cobra Imola GT-stolar (passar mig 178/85), FIA-godkända Sabelt FIA-godkända 4-punktsbälten OMP störtbåge (ska ej behöva registreringsbesiktning då hela strukturen är bakom stolarna) Snap off rattnav MOMo ratt Motor: Alfetta 1,8 Kolvar och foder från Borgo, komp 8,1:1, viktjusterat och balanserat Portad topp, Mirafrästa ventilsäten ombyggda ventillyftare Dellorto trycksatta förgasare Garrett T04B turbo Tretums avgassystem SBF-katalysator kan medfölja Registreringsbesiktad med denna motor original växellåda med quick shift-länkage Sinterlamell Diffad bakaxel med oljekylningstråg från Montreal Bromsar: Fram skivor från Saab 9000 och fyrkolvsok från BMW 535 Bak originalskivor med BMW-ok Chassi: Gula Koni-dämpare, Modsportfjädrar Genomgående Superflex-bussningar 30mm kränghämmare fram, borttagen krängare bak Justerbar övre länkarm i framvagnen för camber Styrväxel 2,6 rattvarv 15'' MOMo-fälgar med Bridgestone R-däck" |
|
_________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
|
Kraniel är mutbar med årgångsskumpa. Köp en flaska för 50 000:- så kan han säkert tänka sig att byta rakt av mot bilen!
|
|
|
|
|
![]() |
SÄLJES
|
1236 besök totalt |